Trener du?

Teller sex..?
Isåfall trener jeg ja 

ja, trener 3-4 ganger i uka.. Zumba, spinning og andre gruppetreninger.. 

Slyngetrening hos fysio.

Frk.VilliTrusa skrev:
Teller sex..?
Isåfall trener jeg ja 

Ja, det synes jeg skal telle

FrkPedersen skrev:

Frk.VilliTrusa skrev:
Teller sex..?
Isåfall trener jeg ja 

Ja, det synes jeg skal telle

Prøver å jogge 5-10 km 2 ganger i uka!! Og prøver å trene styrke 1 gang i uka...

Blir som oftest 2 joggeturer og ingen styrketrening i løpet av uka, da men 
Bedre enn ingenting!!!

Det er jo bra det!

Jeg trener også kondisjon og styrke 2 ganger i uka (tredemølle og vektapparater), og så innbiller jeg meg at det er kjempegod trening i å dytte Simovogna i oppoverbakker:)

Ja, harde gruppetimer på treningsstudio 3-4 ganger i uken :)

Sykler 2-3 ganger i uken, pluss styrketrening.

Ja, trener i studio 3-4 ganger i uken. Har blitt lite trening nå i eksamenstiden da, er heldig hvis jeg klarer å presse inn en trening i uken, men på fredag har jeg ferie og da er det tilbake til skikkelig trening igjen!

Var aktiv  bruker av friskhuset før, men  har sluttet etter at vi flyttet, ble så lite brukt etter at vi flyttet. Nå trener jeg hjemme, enten til filmer, går tur, eller bruker rockeringen min. Skal kjøpe hoppetau også, det er billig, og super trening. 

FrkPedersen skrev:
Det er jo bra det!

Jeg trener også kondisjon og styrke 2 ganger i uka (tredemølle og vektapparater), og så innbiller jeg meg at det er kjempegod trening i å dytte Simovogna i oppoverbakker:)

Det er ikke bare innbilling altså :)  Man forbrenner faktisk dobbelt så mange kalorier med å gå tur med barnevogn, enn om man går uten!   ( I følge vektklubben.no )

Skulle ønske jeg kunne svare ja, men må si nei. Er høygravid og bekkenløsning da, så det teller vel som unnskyldning. Håper jeg kommer i gang til høsten :)

Trener ikke for å trene, nei. Har jeg aldri gjort. Men er jo i aktivitet da;) Mye ute og går tur med guttungen, og går tur med hund. Men det blir mer for å lufte unge og hund, og ikke fordi jeg skal trene!

Trener 6 dager i uken ja. Bytter på flere videoer med Jillian Michaels+ rockering, spinning eller en joggetur.

Trener 3 dager, fri en dag, 3 dager, fri en dag osv

Så flinke dere er, nei gjør ikke annet enn å gå 1-2 timer tur hver dag... Bør bli flinkere ja!! Har 5 kg som skal ned :P

Back
Topp