mummy4ever
Elsker forumet
Jeg startet å trene rett etter påsken. Har ikke trent på mange mange år, men for at jeg skal kunne ta meg av babyen måtte jeg begynne. Jeg eier jo ikke kondis, men har likevel kastet meg med på step og aerobic timer. Tar det i mitt tempo og hopper ikke. De siste to gangene har jeg kjent i siden på magen at det strekker litt. Det gir seg raskt når jeg slutter å trene. Er dette farlig? Hva er det for noe? Må jeg slutte å trene?
Saken er at jeg har det så mye bedre med meg selv hvis jeg får trent. Har vært mye deprimert, men trening hjelper! Å bare trene styrke gir meg liksom ikke det samme. Jeg trenger å bli dratt igang.
Skal ta det opp med legen neste time, men den er ikke ennå så tenkte bare å høre her om noen viste...
Saken er at jeg har det så mye bedre med meg selv hvis jeg får trent. Har vært mye deprimert, men trening hjelper! Å bare trene styrke gir meg liksom ikke det samme. Jeg trenger å bli dratt igang.
Skal ta det opp med legen neste time, men den er ikke ennå så tenkte bare å høre her om noen viste...