Trener du som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Passer du på å holde deg aktiv som gravid?

Er det viktig for deg?

Jeg trener 3-4 dager i uken nå, i tillgg til full jobb. Nå skal det sies at jeg tidligere trente 6 dager i uken og har oppvokst med å trene fotball og styrke hver dag. Aktivitet er derfor veldig viktig for meg og jeg er veldig glad for at jeg har mulighet til å fortsette dette forhåpentligvis helt frem til termin

Bruker over tre timer på pendling om dagen, har en treåring (og vi har ingen avlastning), og har vært og er mye dårlig i graviditeten, så trener ingenting. Prøver å bevege meg og gå mer da

Jobber som PT men har nesten ikke trent noen ting pga hyperemesis. Nå trener jeg styrke, særlig rygg og kjerne siden det er der jeg har mest belastning.

Er ikke direkte trening jeg driver med, men har prøvd å på det jevne gå en times tur hver dag. Det har ikke vært mulig nå etter jul pga føre (får vondt i bekkenet av å gå på glatta, selv med brodder), og at jeg har vært endel alene med valp som ikke skal gå så langt i såpass høyt tempo som jeg går i for å få utbytte av turen sjøl. Vært mer rusleturer i skogen da gitt, ikke så mye trim for meg men er da litt bevegelse.

Håper føret blir bedre her snart så jeg kan gå i gang med turene igjen (og at forkjølelsen slipper taket).

Har mer enn nok med å fungere i full jobb og ha en ettåring i hus akkurat nå... Med det skranglebekkenet her burde jeg sikkert fått trent noe, men jeg har ikke sjans.

Går en tur med hunden til dagen, det er min trening for tiden[emoji28] Litt uvant da jeg til normalt trener 3-4 dager i uken..

Skulle ønske det, men jeg nøyer meg med å gå noen kilometer til/fra jobb hver dag og være ute med gutten min på 2 år [emoji5] det er mer enn nok når man sliter med bekkenplager [emoji17]

Jeg trener 3-4 dager i uken nå, i tillgg til full jobb. Nå skal det sies at jeg tidligere trente 6 dager i uken og har oppvokst med å trene fotball og styrke hver dag. Aktivitet er derfor veldig viktig for meg og jeg er veldig glad for at jeg har mulighet til å fortsette dette forhåpentligvis helt frem til termin

Skriver under på alt dette! Fra 6 dager i uken til 3-4:-) Eeelsker det og gjør godt for sjel og kropp

Back
Topp