Trener dere???...

feliz

Flørter med forumet
Bare lurer på om dere er flinke til å trene..??Har jo vært ganske så flink.Men nå er jo alt så tungt...og magen er i veien....Blir jo helt utslitt av å bare gå litt..hehe.

nei, trene har jeg faktisk ikke gjort siden jeg ble gravid (). Har selvsagt gått turer (og så har det blitt noen ganger med litt tøy og bøy-øvelser her hjemme.... og så vanngymnastikken som jeg rakk å bli med på 4-5 ganger før de tok ferie), og jeg holder på i hagen og huset, men i det siste blir det mer sofa enn noe annet gitt - blir fort sliten, og så kommer kynnerne så fort jeg gjør noe

trening????? usjameg. Hadde ikke klart det!

Ordentleg trening er det dårleg med, men eg har jobba i barnehage fram til for ei veke sidan å det er mykje springing att å fram...!!! No vert det litt turgåing, men ikkje noko meir.

oki..Godt å høre at det ikke bare er meg som sliter m d..hehe.greit m å gå tur.Men var på høy puls uten hopp for 1,5uke siden.Var litt rart...hehe.Men tok d veldig rolig altså...Har ferie fra Barnehagen der jeg jobber nå.Lurer virkeli på hvordan jeg skal klare meg i en mnd før jeg går ut i perm.hehe...kommer jo til å ha blodsmak i munnen hver dag[:D]puste og pese----

Jeg går tur med hunden hver morgen og kveld, sambo har fått forbud mot å gå med den fordi jeg trenger trimmen[:)]
Så vasker jeg mye og steller hagen[:)]

Går tur med hunden, bortsett fra det blir det lite trening på meg ja[8|]

Jeg svømmer hver dag. Er i bassenget klokka sju, og svømmer en halv time, rundt 1,5 km. Det er deeeeeeilig!!!!

Jeg vil også svømme!!! problemet her er at de to bassengene vi har er stengt fra mai til september....kjempedumt[:@]

Jeg var flink til å trene fram til uke 11, men da kom bekkenløsningen for fult og har bare blitt verre og verre etter det. Måtte slutte å trene, fordi alt ble vondere. Så jeg har fulgt den eneste "medisinen" for meg, å holde meg i lite aktivitet pga. bekkenet. Har prøvd å svømme, og det er deilig... man føler seg nesten som vanlig, uten den magen. Men jeg må begrense svømmingen, og bare svømme med armene...ellers klarer jeg omtrent ikke å gå etterpå.
Ser fram til å begynne å trene igjen etter hvert!

hvis du med trening, mener å gå fra stua(tvn) å til datan?
ja da har jeg trent masse[:D][:)]

ellers så er det vel dårlig med mosjon her, får jo skikkelig(!!!!) vond sting når jeg bare går littegranne![:'(]

Det blir dessverre alt for liten trening. Bekkenet krangler ganske fort [:'(]

Så det blir bare noen korte gåturer i løpet av uka. Skulle ønske at jeg kunne ha klart mer.

Jeg går masse jeg! Rask gange! Tidligere løp jeg og trente håndball 3 ganger i uka, så det er jo litt mindre trening nå da kan man si!

Men jeg har en løperunde som jeg nå går noen ganger i uka, og det tar vel litt over en time tenker jeg! Prøver å gå raskt sån at pulsen er høy! Vil jo ha litt kondis til fødselen!!

Back
Topp