Trener dere?

Har en ganske aktiv jobb som ped leder i barnehage på småbarnsavdeling. Hvis jeg orker blir jeg med samboer på tur med hunden når jeg kommer hjem:joyful: Er litt opp og ned om dagen.

Trener ikkje nei, så vidt eg kommer meg ut av sengen om morningen [emoji23]

Trener nå kun styrke. Kondisjonstrening frister ikke/er ubehagelig pga lavt blodtrykk og ekstrasystoler.

Selv prøver jeg å trene litt styrke i mitt eget tempo hjemme fra 15 min til 30 min hver dag nå om dagen

Her er det ingen trening lengre, har mer enn nok med å holde følge med 2åringen [emoji85]

Ingen trening her.. Fått bekkenløsning og en låsning nederst i ryggen.. Skal til fysioterapeut i morgen, som jeg håper kan hjelpe meg...

Jeg har fått svømt en del i havet nå i ferien, deilig! Så tenker prøve komme meg litt oftere i svømmehallen hjemme. Også gå turer i skogen :) Ellers har jeg gått på gravidyogakurs, men det ble litt tungt de siste gangene, så tror jeg heller kan gjøre litt yoga hjemme.

Lite her. Får lett smerter og ubehag i magen ved fysisk aktivitet for tiden, til og med rolige turer. Så her går "treningen" mest i å prøve å få gjort husarbeid

Jeg prøver å gå litt turer, men er ganske stiv i hoftene for tiden og har også ubehag (kjennes ut som stølhet på en måte) nederst i magen og i "underlivet". Syns det blir veldig ubehagelig å gå lange turer, så blir nok ikke så mye som jeg burde dessverre!
Nå på ferien svømmer jeg en del, det er veldig god trening kjennes det ut som [emoji4]

Fjelltur, basisball og lett jogging på mølla inn i mellom - men blir sjelden meir enn 2-3 økter i veka. Kjenner litt på at eg mangler ork etter ein full arbeidsdag, så blir stortsett når eg har fri. xsmile2

Jeg fikk gjennomført 60 min på ellipsemaskin i dag! Juhuuuu! [emoji2][emoji2][emoji2]

Sliter veldig mye med bekkenløsning. Har mer enn nok med 2 åringen og husarbeid. Klarer bare å gå korte turer. Veldig lite som skal til før jeg får vondt. Klarer nesten ikke å gå til tider.

Back
Topp