Trener dere ?

Gikk 1 times tur hver dag før jeg ble gravid. Men etter jeg ble overstimulert og kvalmen slo til så har jeg ikke hatt sjans. Er fornøyd om jeg orker gå til postkassa.

Her er det ruging som pågår, så gjer ikkje meir enn nødvendig for å få kvardagen med ein travel toåring til å gå rundt i tillegg til å jobbe 53% som spl i heimesjukepleien. [emoji6] men no er no eg "allergisk" mot trening, då [emoji23]

Nei, er midt i en stressende eksamensperiode + formen har vært dårlig de siste ukene, så ingen trening på meg. Håper jeg klarer å begynne igjen snart når jeg er ferdig med eksamen [emoji4]

Jeg ska prøve meg igjen idag. Har ikke vært på treningsenteret hele mai pga oppkast, men idag har jeg bestemt meg for å gi f... Litt pga er kampanje på senteret idag hvor du kan ta med en venn så får vi begge muligheten til å vinne 3mnd gratis trening.
Blir sikkert ikke den beste treningsøkten, men jeg er lei av sofaen! Ska ta det rolig og ha med meg en pose [emoji23]

I dag klarte jeg faktisk å gå en 8 km tur med vogna, så formen kommer seg

Gikk en 5-minutters tur i dag og brakk meg to ganger i grøfta... [emoji849] Håper ingen tror jeg er en alkoholiker eller no [emoji15]
Blir desverre lite trening, men håper å komme igang igjen i 2. trimester

Gikk en 5-minutters tur i dag og brakk meg to ganger i grøfta... [emoji849] Håper ingen tror jeg er en alkoholiker eller no [emoji15]
Blir desverre lite trening, men håper å komme igang igjen i 2. trimester
Så kjedelig, men bra at du prøver [emoji4] Mange plusspoeng for det!

Hei
Jeg trener fast 1 gang i uken hos pt trener og men jeg har egentlig ikke trent på 2 uker nå.
Jeg får nok uansett av ta hånd om min 3 år gammel sønn.
I forrige svangerskap trente jeg frem til 3 uker før fødsel.
Jeg deltok på kk mila i fjor og hadde egentlig planer om det i år også men i år kommer jeg nok til å stå over siden jeg ikke vet hvordan formen min er.

Her er jeg heldig om jeg klarer å gå til postkassen foreløpig. Plaget med ekstrem kvalme i siden uke 6, og er 14+4 nå. Utrolig lite muskler igjen etter sofaligging altså, mannen mener jeg har mistet rumpa:p Satser på at tiden fremover blir bedre! [emoji4]

Her er jeg heldig om jeg klarer å gå til postkassen foreløpig. Plaget med ekstrem kvalme i siden uke 6, og er 14+4 nå. Utrolig lite muskler igjen etter sofaligging altså, mannen mener jeg har mistet rumpa:p Satser på at tiden fremover blir bedre! [emoji4]

Føler så inderlig med deg. Vært en sofasliter siden uke 6 selv. Når skal det ta slutt? [emoji1374][emoji849]

Nå har jeg akkurat meldt meg på topp 7 i Trondheim i morgen, tre mil i marka innom sju topper... utsatt påmelding i det lengste, men tror jeg angrer om jeg ikke gir det en sjans...(har jo egentlig vært bestemt siden jeg gikk i fjor...)

Nå har jeg akkurat meldt meg på topp 7 i Trondheim i morgen, tre mil i marka innom sju topper... utsatt påmelding i det lengste, men tror jeg angrer om jeg ikke gir det en sjans...(har jo egentlig vært bestemt siden jeg gikk i fjor...)
You go girl [emoji6]

Kom meg gjennom gjorde jeg og :happy: men det kjennes ja. Hadde nok litt bedre utgangspunkt i fjor for da føltes det mye lettere...

Kom meg gjennom gjorde jeg og :happy: men det kjennes ja. Hadde nok litt bedre utgangspunkt i fjor for da føltes det mye lettere...

Imponerende!![emoji1376][emoji3]

Back
Topp