Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe bra!I dag klarte jeg faktisk å gå en 8 km tur med vogna, så formen kommer seg
var kjempedeilig også. fikk ut både frustrasjon og fikk rørt meg og snuppa fikk lufta seg hu å, sovna på vei tilbake og sov i to timerKjempe bra!
Så kjedelig, men bra at du prøver [emoji4] Mange plusspoeng for det!Gikk en 5-minutters tur i dag og brakk meg to ganger i grøfta... [emoji849] Håper ingen tror jeg er en alkoholiker eller no [emoji15]
Blir desverre lite trening, men håper å komme igang igjen i 2. trimester
Så kjedelig, men bra at du prøver [emoji4] Mange plusspoeng for det!
Her er jeg heldig om jeg klarer å gå til postkassen foreløpig. Plaget med ekstrem kvalme i siden uke 6, og er 14+4 nå. Utrolig lite muskler igjen etter sofaligging altså, mannen mener jeg har mistet rumpaSatser på at tiden fremover blir bedre! [emoji4]
You go girl [emoji6]Nå har jeg akkurat meldt meg på topp 7 i Trondheim i morgen, tre mil i marka innom sju topper... utsatt påmelding i det lengste, men tror jeg angrer om jeg ikke gir det en sjans...(har jo egentlig vært bestemt siden jeg gikk i fjor...)
Kom meg gjennom gjorde jeg ogNå har jeg akkurat meldt meg på topp 7 i Trondheim i morgen, tre mil i marka innom sju topper... utsatt påmelding i det lengste, men tror jeg angrer om jeg ikke gir det en sjans...(har jo egentlig vært bestemt siden jeg gikk i fjor...)
men det kjennes ja. Hadde nok litt bedre utgangspunkt i fjor for da føltes det mye lettere...Kom meg gjennom gjorde jeg ogmen det kjennes ja. Hadde nok litt bedre utgangspunkt i fjor for da føltes det mye lettere...