Trener dere?

Jogget i 56 minutter ute i dag(inkludert en tisse-stopp , herlig! :joyful:
Jeg er veldig takknemlig for at jeg kan fortsette med jogging enda, gir så mye glede og mestringsfølelse for meg.

Hvordan går det med treningen jenter?? :)

Trener fortsatt som normalt :happy: men har nok satt ned tempoet litt (blir fortere andpusten). Håper det fortsetter lenge!
 
Jeg sliter veldig med å komme meg på trening, innerst inne vil jeg virkelig. Men når jeg reiser meg kommer kvalmen sigende og jeg detter ned igjen i sitte stilling. Tenker å ta det rolig til verste kvalmen har gitt seg [emoji4]
 
Jeg gjør yoga ca 5 ganger i uken(på morgenen, for trøtt på ettermiddagen[emoji85][emoji23]), er utrolig deilig! Håper på en lettere graviditet med yoga :) Anbefaler yoga revolution av Adriene, og yoga camp av Adriene på youtube [emoji1][emoji106]
I tillegg går jeg mye i hverdagen, både til jobb og ut på tur på ettermiddagene/helgene :)
Yoga with adriene er fantastisk! Var veldig flink til å gjør et program av henne hver dag før jeg ble gravid men så har det dabbet helt av pga lite energi. Må virkelig få startet opp igjen for det er jo så fantastisk godt!
Gjør du alle øvelser fortsatt eller tilpasser du nå som du er gravid?:)
 
Skulle ønske jeg var flinkere til å få trent nå, men det kommer seg vel mer igjen etterhvert når jeg får ferie fra jobb. Nå er det ikke så mye å gå på når jobbdagen er over, og på morgenen er jeg stort sett alt for kvalm..Prøver å få til minst en lang gåtur i løpet av uka da, og går til og fra jobb til tider :)
 
  • Liker
Reactions: Ada
Legesenteret jeg tilhører har egne yoga for gravide timer som jeg vurderer å melde meg på til høsten. $45 for en måned. Gjorde yoga i første svangerskap og etter andre svangerskap.
 
Trener som før (4 styrketreninger og 1 intervalltrening) i uka, men kjenner pulsen stiger fortere nå [emoji3] Men håper formen holder seg fortsatt så jeg kan fortsette å trene[emoji3]
 
  • Liker
Reactions: Ada
Yoga with adriene er fantastisk! Var veldig flink til å gjør et program av henne hver dag før jeg ble gravid men så har det dabbet helt av pga lite energi. Må virkelig få startet opp igjen for det er jo så fantastisk godt!
Gjør du alle øvelser fortsatt eller tilpasser du nå som du er gravid?:)

Hun er fantastisk ja og YouTube klippene er akkurat passe lange(ca 20-30 min), til å ta før dusjen og frokosten på morgenen [emoji7] og veldig morro at man kan følge "program" i 30 dager og se utviklingen [emoji1]

Anbefaler deg å prøve å ta det før du går på jobb, da man har mer energi. Og når du først har gjort det noen ganger, blir det en vane å stå opp 30 min tidligere:) Etter jobb er jeg for sliten til å komme igang med yogaen.
Utrolig godt er det hvertfall og ikke mase/stresse trening [emoji85][emoji1][emoji120]

Vel, jeg er jo bare 4+2 så føler ikke at jeg må tilpasse noe. Eneste symptomene jeg har hittil er trøtt, varm, noe murring/små stikkinger.

Må vel kanskje tilpasse etterhvert? Noen som har noe erfaringer med det?
 
Trener fortsatt som normalt :happy: men har nok satt ned tempoet litt (blir fortere andpusten). Håper det fortsetter lenge!

Ja blir fortere andpusten jeg også, redusert intensiteten noe her også :happy:
Ja håper vi kan fortsette å ha energi og trene hele svangerskapet :love2 Med litt variasjon og tilpasning så tror jeg det går, håper!
 
Back
Topp