Trener dere?

Jeg har så smått kommet i gang med trening igjen - trener mest styrke. Kondisen min er helt på bærtur :P

Akkurat nå går det stort sett i gåturer. Har et lite håp om å komme i gang med styrketreningen også :)

Jeg klarer ikke å trene. Forsøker små gåturer, men veldig vondt i ryggen. Får ta det igjen etter fødselen:)

Trente styrke 3 ganger i uka til uke 11. Har vært veldig dårlig etter det, så det blir en gåtur i ny og ne. Håper jeg kommer meg i gang igjen :)

Trener fint lite.. Men håper jeg får begynt å bevege meg litt mer snart. Sånn ordentlig trening har jeg aldri holdt på med :p

Nei :-P har aldri trent men går tur hver søndag iallefall og er i svømmehallen en gang i uken

Trente ganske aktivt til testen ble positiv, for da kom kvalmen :-P Har lyst til å komme i gang igjen, men er tungt, og er mye trøtt og sliten. Går en tur i ny og ne, og går til og fra jobb :-)

Ja, det gjør jeg :) Har trent aktivt styrketrening i en del år, men motivasjonen og energien er ikke hva den var før graviditeten. Jeg meldte meg like gjerne ut av treningssenteret og har kjøpt en ellipsemaskin, noen hantler og en matte som jeg bruker hjemme. Jeg får trent godt igjennom hele kroppen, og synes denne løsningen fungerer veldig bra akkurat nå :)

MEGET lite. Har ikke overskudd rett og slett. Prøvd meg på 5km jogging noen ganger...men det blir lengre og lengre mellom hver gang.

Trente aktivt på treningssenter flere ganger i uken før jeg ble dårlig. Nå begynner jeg å føle meg litt bedre, med mer energi osv, så tenkte å starte igjen neste uke.

Prøver å trene styre ca 2 dager i uka. Men lite kondistrening dessverre... Men prøver å gå litt til jobb og gå mer enn før. Egentlig lyst å svømme fast en gang i uka, men litt hardt å komme seg avgårde.

Jeg var nemmelig veldig aktiv før graviditeten, men pga hyperemesis har jeg ikke orket stort.. Noen gåturer og trening hos fysio er det jeg rekker...

Trener crossfit. Har kjørt litt rolig en periode når formen ikke var på topp, men nå er jeg tilbake til vanlige økter så langt det lar seg gjøre :)

Jeg gikk på spinning ca 3 ganger i uken før jeg ble gravid og helt i begynnelsen, men puppene ble fort så vonde og såre at det begynte å gjøre vondt, og da kvalmen kom klarte jeg ikke å trene i det hele tatt. Nå er jeg 50% sykemeldt, og har derfor litt mer energi, og det i kombinasjon med at kvalmen har gitt seg litt har resultert i at jeg skal på min første spinningtime på leeeeenge nå om 1,5 time :D Tar det nok veldig rolig, men det skal bli veldig godt å bevege seg litt igjen! Har ikke orket å gå noe særlig tur mer hunden heller, siden jeg sliter sånn med korsrygg/bekken.. :(

Jeg gikk på spinning ca 3 ganger i uken før jeg ble gravid og helt i begynnelsen, men puppene ble fort så vonde og såre at det begynte å gjøre vondt, og da kvalmen kom klarte jeg ikke å trene i det hele tatt. Nå er jeg 50% sykemeldt, og har derfor litt mer energi, og det i kombinasjon med at kvalmen har gitt seg litt har resultert i at jeg skal på min første spinningtime på leeeeenge nå om 1,5 time :D Tar det nok veldig rolig, men det skal bli veldig godt å bevege seg litt igjen! Har ikke orket å gå noe særlig tur mer hunden heller, siden jeg sliter sånn med korsrygg/bekken.. :(
Åssen gikk det?

Trente 3-4 ganger i uken før jeg ble gravid. Nå er det bare gåturer det går i. Har hatt jernmangel, hodepine, trøtthet og mange plager så trening har vært det siste jeg har tenkt på..Men har nå fått meg et eget bekken-treningsprogram hos fysioterapeut så skal prøve å begynne så smått igjen. Blir vel mest styrke, men skal prøve litt på ellipsemaskin også:)

Back
Topp