Trener dere?

Karoline32

Flørter med forumet
Hei alle sammen :) jeg er ny her og har for bare noen dager siden funnet ut at jeg er gravid! Både skummelt og spennende.. Er ca. 4+4 idag..

Jeg har trent ca. 3-4 ganger i uken. Litt forskjellig, men mest spinning, Bodypump og crosstraining på sats. Noen ganger hardt og andre ganger litt roligere. Men akkurat nå for tiden føler jeg at jeg mangler energi. Det føles liksom nok å bare være på jobb en hel dag. Hvordan er det med dere? Trener dere og evt. like mye som før? Og hva trener dere?

Karoline :happy:

Hei og gratulerer :) spennende!
Jeg er 6 uker på vei nå, fant det ut for ei uke siden. Jeg trener like mye som før, om ikke litt mer. Trener crossfit og vil begynne å jogge også. Jeg merker jeg blir fortere andpusten, og vil ikke ta Max på vektene. Men tenker kroppen forteller meg om det blir for mye. Når jeg kommer litt lengere, skal jeg begynne å skalere øvelsene i større grad.. Jeg må trene på morgenen eller etter jobb, fordi når jeg kommer hjem, er jeg sykt trøtt og jeg vil bare sove for tiden :)

Trener ikke, men går turer et par ganger i uken og har behov for det selv om jeg føler meg litt uggen. Får se hvor lenge jeg klarer å gå tur da :p

Trener ikke og tror ikke jeg hadde turd å gjøre det hvis jeg hadde trent.
Har tenkt å begynne å gå litt turer nå slik at jeg klarer å holde vekten min litt nede. Har ikke lyst til å gå så mye opp.
Må se litt an hvordan bekkenet mitt blir.

Jeg trente ganske hardt og bra i sommer/tidlig høst, helt til knærne fikk en ordentlig knekk.. nå har jeg ordnet meg nytt abonement, så jeg må nok trø til igjen! Både for å unngå å gå så innmari opp i vekt, men også for at jeg må trene opp de skjeve kneskålene mine :-)

Jeg trener ja - hadde pause i desember, så "som før" nja..
Sliter veldig med at jeg blir dårlig når jeg trener, så tar det med ro :)

Har dessverre ikke trent på ei god stund og har en meget stillesittende jobb.. Var veldig flink med styrketrening og langdistanseløping for noen år siden. Har gått litt turer i det siste og tenker å fortsette med det så langt jeg klarer :D

Trener spinning, styrketrening og turer med hundene. Fortsetter med det mens jeg er gravid, men presser ikke like hardt som før jeg ble gravid på verken vekter eller puls :)

Har ikke trent i det hele tatt det siste året, men tenker å gå tur minst 2 ganger i uka heretter:-)

Gikk en tur på ski i går :D

Brukte å trene mye før, men med ny jobb i høst så har høsten bare gått med til å sette seg inn i nye oppgaver og myeeeee overtid.. Før det gikk all tid med til bryllup og nytt hus også.. Dermed stiller jeg med ganske utrent utgangspunkt før graviditeten. Er redd for å begynne igjen nå, men kommer til å prøve litt forsiktig. Ellers skal jeg prøve å gå mye turer og skiturer mens det er snø

Hei
Jeg trener fotball og kommer nokk til og forsette med dette så lenge jeg kan ⚽ er 4 + 3 eller 6 + 3 på vei. (Har ikke helt forstått hva som brukes)

Back
Topp