Trener dere?

Går turer. Men satser mer på styrke og utholdenhet etterhvert.

ja trente en del men så kom jeg i sommermodus og må bare komme meg etter ferien og starte igjen på mandag :p

Kan ikke skryte på meg det. Jeg var flink å tok en del situps før jeg ble gravid. Går tur hver dag, men trener ikke. Bare går så fort jeg kan til god musikk på øra. Alenetid:-)

Jeg var såå flink i vår.., men så plutselig så skar det seg. Men nå har jeg "manna meg opp" en stund, og er VELDIG klar for å komme i gang igjen. :) Da er det mest styrketrening og kondisjon.
Er veldig aktiv utenom da, så det er vel egentlig trening det også... :)

Trente før, da jogget jeg 2 g om dagen. Nå kan jeg ikke trene mer, men går veldig mye. Går overalt. Håper jeg får trene igjen hvis jeg blir frisk :)

styrketrening for å styrke de store musklene, sånn som rygg og bekken.
Løping kan e ikke gjøre da det krangler med sykdommen min.

Savner tiden før sykdom da e kunne trene hardt og kjenne på kroppen at e har trent.

Ikke nå.. Men må komme meg igang med jogginga om en liten stund tenker jeg :o
Måtte visst vente noen uker..

Jogger og trener styrke hjemme :)

jaa :) Er veldig glad i å holde meg aktiv :) Det er en del styrke og mye gå og sykkelturer ute i frisk luft :D

Trener litt.. Jogging , dans, yoga og styrke. Er veldig flink i perioder, men så dabber det litt ut. Men får som oftst til et par økter i uka. Går mye tur da, har hund:D:p

Jeg trener på å glemme vonde opplevelser :p

Ja :) Trener styrke/stabilitet med manuellterapeut 2 ganger i uken også svømmer jeg en gang i uken. Prøver å gå turer også, men de blir korte pga bekkenløsning..

Og nå så jeg at jeg har kommentert tidligere!! :p

Back
Topp