Trener dere?

nitalita

Gift med forumet
Enten det er privat eller på studio...med venner eller alene..

Selv går jeg tur hver morgen med Linea, så på ettermiddagen når Kim kommer hjem jogger jeg en liten tur i nabolaget, og trener litt styrke når jeg kommer inn igjen..er så herlig[:D]

Noen ganger trener jeg med Linea og, bruker henne som "vekt" hun syns det er så morro og ler som bare det[:)]

Dere da??

ORIGINAL: Bekka84

egentlig dårlig med det

men tror jeg skal legge inn enn morgen tur med frank

gikk laaang tur i dag da

Det er ikke dårlig det da....bedre enn å ikke bevege seg i hele tatt![;)]

Jeg gikk turer hver dag når jeg var hjemme, men nå rekker jeg rett og slett ikke å trene enda! Skulle gjerne ha gjort det, så jeg fikk bort det siste magefettet før en ny graviditet!

jepp!!Trente  5 ganger i uka før ble gravid.Har trent 3-4 ganger i d siste..Føler jeg må ta d litt m ro nå i starten. Trener spinnning, høy puls, tripp trapp og step styrke, Hopper over mage/rygg og mageøvelser......

Jeg spiller håndball og trener to ganger i uka, og så er det kamper i helgene. Pleier å gå en del turer også, og på våren og sommeren jogger jeg et par dager i uka i tillegg!

Spent på å se hvor lenge formen er god nok til å trene for fullt. Foreløpig går det strålende!

M

har alltid trenet både på senter og heime..men nå mens eg har hatt perm har det blitt mest lange trilleturer...mest fordi eg hadde litt bekkeløsning og den merker eg til enda.Men har ofte gått trimtur på kvelden enkelte dager...meldte meg på trimklubben her for å få til styrketrening tenkte eg..da kan eg gjere det når eg er heime og etter at lisja er lagt for kvelden!!!

Har aldri trent noe særlig... Hadde tenkt å bli flinkere nå, men fikk bekkenløsning, så prøver å være forsiktig.
Har gått litt tur i det siste da, eller er det dårlig med trening...

har gått mye turer, men nå har jeg bestilt meg treningsvideo... satser på noen økter i uka her hjemme

Jeg går mye tur med Eilin. Vi går i en åpen barnehage 3 dager i uken. Barnehagen ligger 6 km fra her vi bor, så da går vi att og fram. Ellers så trener jeg i et treningsstudio sammen med søsteren min, vi prøver å få til hvertfall to ganger i uken.

Joda, jeg trener kjempemasse hele tiden og er skikkelig sporty av meg!!
NOT!!! Vil jo gjerne,men litt trim får jeg vel siden vekta kryper nedover...

Back
Topp