Trener dere?

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Jeg begynte ett nytt og litt mer aktivt liv for en uke siden :) jeg går/jogger også prøver jeg å tenke over hva jeg spiser. Har meldt meg inn i vektklubben også da jeg er overvektig. Kommer nok ikke til å være like streng med meg selv nå som jeg først hadde planlagt, men skal absolutt tenke meg litt om :)

♡ ønsker en liten ♡

Jeg går veldig mye iløpet av en dag, så det er trening nok for meg ;)

TuMmY LoVe

Svært dårlig med det nå.. Var veldig flink, men plutselig ble jeg helt utmattet og vært det siden.. Ca 1,5 år siden :( men prøver å bevege meg med gåturer osv :)

Går til og fra jobb 30 min hver vei. Og løper som bare det på jobb. Satser på at det er nok :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Burde, er støttemedlem på senter.. Men klarer ikke motivere meg

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Da har jeg vært å gått i en time faktisk :) kjempe deilig! :)

♡ ønsker en liten ♡

Da har jeg vært å gått i en time faktisk :) kjempe deilig! :)

♡ ønsker en liten ♡
Så flink du er!!!

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Trente mye før jeg ble gravid, og har en plan om å opprettholde det under svangerskapet også :-)

Løper den del, både langøker og intervall, spinner og trener styrke.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

ikke klart komme igang ordentlig etter positiv test! Er så innmari trøtt, og når eg har vært på jobb har jeg null energi igjen.. MEN fra mandag av så blir d 8 mandager med trening som jeg SKAL på, siden jeg her betalt de på forånd. :P så d er bedre nn ingenting, så håper jeg jo at energien kommer mer tilbake etter uke 12 :)

flink du er! Du høres motivert og fornuftig ut. :)

Takk for det :) må prøve å motivere meg selv og da hjelper det å dele det med noen!

♡ ønsker en liten ♡

Trente mye før jeg ble gravid, og har en plan om å opprettholde det under svangerskapet også :-)

Løper den del, både langøker og intervall, spinner og trener styrke.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Så flink du er da, jeg er ikke så sprek :P men jeg må bare trene det jeg kan nå, for jeg vet bekkenløsningen kommer om ikke så lenge å da blir jeg ikke særlig mobil av meg...

♡ ønsker en liten ♡

I dag gikk jeg 1.5 time :) og godt fornøyd med det:) etter halve turen var måtte jeg innom apoteket og spør om jeg kunne få 2 gnagsår plaster! :P hehe.. hadde så sykt vondt i helene pga 2 svære vannblemmer! Heldigvis fikk jeg 3 stk av ho, ett til hvert bein og ett jeg kunne ha i lomma :P men hjem kom jeg meg ihvertfall!

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Pleier gå en tur på 1time eller mer en til to ganger daglig og trener styrke og cardio annenhver dag

Jogget for to dager siden. Veldig fornøyd med det. Går mye på jobb. Og løper etter barn mine....det er min trening ;)

Pleier gå en tur på 1time eller mer en til to ganger daglig og trener styrke og cardio annenhver dag
Oi, skal si :) du er nok litt mer rutinert i treningen enn det jeg er:)
Men de sier at det aldri er for seint å begynne :)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Oi, skal si :) du er nok litt mer rutinert i treningen enn det jeg er:)
Men de sier at det aldri er for seint å begynne :)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Et sted må man begynne, aldri for sent ihvertfall :) Jeg startet veldig rolig, så økte jeg bare etterhvert som det passet meg :)

Jeg trenet jevnt før sommeren, men etter ferien var det vanskelig å komme i gang igjen :p Nå er jeg veldig sliten og har null energi, men prøver å gå turer og trene styrke når jeg har litt ekstra overskudd. I morgen blir det yoga ;)

Dere som trener styrke, har dere lagt om programmet noe??

❤ alle gode ting er tre ❤

Trente jevnt før sommeren, ble ikke så mye i sommer. Startet opp igjen idag på time på sats, det føltes veldig godt, hehe. Så o skal jeg prøve å homde meg til 2 dager i uken og gå tur i helgen med vogn. Er ikke så mGe spennede timer på formiddagen desverre og ettermiddagen må jeg ta meg av sønnen min.

Back
Topp