trener dere

S-mamma

Gift med forumet
hvor mange ganger i uka trener dere?
senter,hjemme, ute ??
eller er dere som meg, vil trene, men kommer ikke igang..[8D]

de planene ja..
her sitter jeg å stapper i meg en berlinerbolle [8D][:D]
har meldt meg på trening ons og torsdag.. skal hvertfall en av dagene!
også har jeg kjøpt masse sunt på butikken (utenom berlinerbollene da[8D][8D])[;)]
litt inspirert av puls på nrk idag[;)]

Har glemt hva ordet betyr...... Kjøpte meg nye joggesko i mars 2010, og de står fortsatt ubrukt i skapet [8|]

nei men er alene med to barn og det er jammen meg mer effektivt enn å trene[:D]minsta er 4mnd nå og jeg veier mindre nå enn før jeg ble gravid!!

Prøver å trene 2, 3, 4 ganger i løpet av uka - alt etter hva jeg får til. (2 ganger så langt i denna uka :) )

Som hjemmeværende permisjonshusmor har jeg mulighet til å få trent på formiddagene - tar med lillesnupp på barnepassen, og tar selv et avbrekk i hverdagen med enten spinning, step, styrke etc [:)]

hvis man kan kalle å det trim så er jeg jevnlig i bevegelse ... rydding etter ungene..eller nei men håper på det en dag

ORIGINAL: LOMO*4

hvis man kan kalle å det trim så er jeg jevnlig i bevegelse ... rydding etter ungene..eller nei men håper på det en dag

Mener denne aktiviteten absolutt er trening [:D]

Jeg driver heller ikke noen form for organisert trim.
Finner bare ikke tid. Og barnevakt er vanskelig å få tak i.

Håper det blir mulighet for finer kveldsturer til våren [:)]

Minimum fem ganger i uka på senter, og da kjører jeg ofte dobble timer[:)]

ORIGINAL: mamsentilwilliam

Minimum fem ganger i uka på senter, og da kjører jeg ofte dobble timer[:)]

Også ser du deretter ut *misunnelig*[:D] Du har vært og er råflink!!!

Har nok med og puste og pese meg opp trappene her jeg bor i 3.etasje... [;)]
Snart blir det masse trilling da, for holde foreløpig! [:D]

ingen trening, men masse turer.. [:D]

trener ikke direkte, er vel mer riktig å si holde seg aktiv/eller trimmer - alt fra 10 til 60 min, 1 til 7 dager i uken.
hjemme bruker jeg rockering,pilatesball,gåturer og wii fit.

også er jeg på treningstudio når jeg har muligheten til det, da trener jeg enten alene eller er på zumba.

har vært en del slapp siste tiden, energien min har forsunnet i depresjon, og syke barn. så nå prøver jeg bare å holde kosten sunn og lade energi til å begynne å trimme igjen.

Back
Topp