Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nei, men burde absolutt.... har jo mange kilo igjen etter forrige fødsel som sneik seg på igjen... veier nesten like mye som høygravid nå... kom 1 mnd etter fødsel... da sneik alt seg på igjen... har 10 kg mer nå enn når jeg ble gravid sist, da hadde jeg 10kg mer fra den graviditeten før der igjen... så alt ialt 20 kg + fra 2 år tilbake... sukk.... men skal prøve å ikke legge på meg noe særlig denne gangen...
Sykler 1mil daglig(til og fra jobb) ellers trener jeg styrke/step/kondisjon 1-3 ganger i uken( for øyeblikke er det sommerslutt) ellers går jeg mye turer. Kommer til å fortsette så lenge det lar seg gjøre. Har stor tro på viktigheten ved trening både før, under og etter graviditet.
Trente ganske mye før jeg ble gravid sist gang, men har nesten sluttet helt etter jeg mistet. Går egentlig bare turer nå, og tror jeg kommer til å holde meg til det en stund.
Jogger og trener styrke. Er mye aktiv ute i skog og mark ellers. Jeg skal holde meg i form dette svangerskapet. Har tro på at det hjelper mot en del plager jeg hadde sist.
Prøver å jogge 3-4 ganger i uka, og da mellom 5-7 km. Og så litt lett styrke i tillegg.
Sliter enda med å bli kvitt de siste 6-8 kg fra forrige svangerskap...:/
Håper å kunne fortsette så lenge som mulig. Måtte gi meg rundt halvveis sist, pga vond rygg:/