Trener dere jenter?

JPSK

Elsker forumet
Jeg trener CrossFit... Nå må jeg nok gå over til vanlig vektløfting tror jeg, og turer på fjellet. :)

Jogging og baseøvelser her. Kommer til å fortsette med det då lenge jeg orker

Har kun svømt hver dag siden jeg ble kvalm. Orker ikke annet jeg. Blir å ellipse når jeg er klar fir det :)

Løper mye, sykler litt og trener styrke. Ski på vinteren (skøyting). Kommer til å fortsette å trene hele veien så langt det lar seg gjøre:-)

Går mye i fjellet, men mtp hvor ille bekkenet ble sist blir jeg å ta det rolig fra nå av.

nei, men burde absolutt.... har jo mange kilo igjen etter forrige fødsel som sneik seg på igjen... veier nesten like mye som høygravid nå... kom 1 mnd etter fødsel... da sneik alt seg på igjen... har 10 kg mer nå enn når jeg ble gravid sist, da hadde jeg 10kg mer fra den graviditeten før der igjen... så alt ialt 20 kg + fra 2 år tilbake... sukk.... men skal prøve å ikke legge på meg noe særlig denne gangen...

Sykler 1mil daglig(til og fra jobb) ellers trener jeg styrke/step/kondisjon 1-3 ganger i uken( for øyeblikke er det sommerslutt:() ellers går jeg mye turer. Kommer til å fortsette så lenge det lar seg gjøre. Har stor tro på viktigheten ved trening både før, under og etter graviditet.

Jeg var flink til å trene, men har vært sløv de siste månedene. Er en ivrig fjellgåer da , og rusler gjerne en tur om kvelden så noe er det jo :)

Trente ganske mye før jeg ble gravid sist gang, men har nesten sluttet helt etter jeg mistet. Går egentlig bare turer nå, og tror jeg kommer til å holde meg til det en stund.

Jepp jeg danser. Sommerhalvåret går og jogger jeg i skogen, vinterhalvåret trener jeg litt vekter...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Prøver å jogge 3-4 ganger i uka, og da mellom 5-7 km. Og så litt lett styrke i tillegg.
Sliter enda med å bli kvitt de siste 6-8 kg fra forrige svangerskap...:/
Håper å kunne fortsette så lenge som mulig. Måtte gi meg rundt halvveis sist, pga vond rygg:/

alt for dårlig med planlagt trening, men er mye aktiv ute og på tur, tenker å fortsette med så lenge det går:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp