Trener dere jenter:)???

-Helene-

Forelsket i forumet
Hallais.

Satt akkurat å tenkte på at jg burde røre mg litt mer kanskje [8D]...
Men d blir liksom aldri, ute å går en tur i ny og ne, men d blir ikke ofte...

HUFF, er d bare jg som er så slapp eller?? Trener dere regelmessig? evt hvor ofte? Og hva gjør dere?
NYSGJERRIG da vettu[:D].

Er d kanskje ikke noe sunt for lillegutt i magen å ha en sånn slapp mor heller???? jg vet ikke...

Klem Leene

Jeg har også bekkenløsning, går til fysio og trener der sammen med andre gravide en gang i uka, deilig og få rørt litt på kroppen[:)]

jeg også har fått litt bekkenløsning.derfor blir det ingen gåturer, men bruker trimsykkelen min og i morra skal jeg på svømming.skal tro om bikinien fortsatt passer[8|][8|]

Var veldig flink til å gå tur hver dag, men det er lenge siden nå. Eneste treningen denne jenta får er i senga[:)]

[:D][:D][:D][:D]
Jeg har skikkelig bekkenløsning, så det blir ikke mye turgåing, men jeg går på spinning nesten hver dag, og trener vekter tre ganger i uka. Det er deilig å få tatt seg litt ut siden det blir mye sofaligging resten av dagen pga bekkenet.
Er nå i uke 38, så magen er enorm, men det er bare å stillle styret på spinningsykkelen litt høyt, så kommer ikke magen i veien. Spinning kan virkelig anbefales!
Dessuten blir det kjempelett å komme i form igjen etter fødselen![:D]

Jeg rir aktivt hesten min hver dag. Ikke noe problem! Men når det gjelder andre ting tar jeg det med ro. Sliter skikkelig hvis jeg må gå et stykke eller slikt men men...[:)]

jeg går til og fra jobb hver dag. Ca 20 min en vei...
Ellers så går jeg opp til 4.etg. heeheheheh

Skulle gjerne trena mer, men orker ikke. Er så sliten, hele tiden...

Veeel - jeg er medlem på et treningssenter og tenkte vel å gå der to ganger i uka fortsatt, men det blir ikke det. [8|] Kanskje 1 gang i uka- kanskje går det 2 uker mellom hver gang. Ikke er jeg så flink å gå tur heller, men det er jo en del trim å ha en 16 måneder gammel en også, da..... [;)]

den siste 1,5 mnd hadde jeg gått opp plutselig 3,5 kilo og da begynte varsell klokka hos meg og tikke.. nå skal jeg gå tur minst en halv time ca 5 dgr. uka.. de siste 2 dagene har jeg begynt å jobbe (var sykemeldt i 3,5 mnd)Siden jeg veier ekstremt mye vil jeg nødig gå opp mer.. håper å beholde kiloen jeg har nå ellers kan det gå ille her hos oss... nå er jeg 22,5 ukerog har tilsammen gått opp 5,5 kg.

Blir dårlig med trening her .... har ikke overskudd (kanskje trening hadde hjulpet?) Får med meg typen på en spasertur hver søndag som regel ... hehe ... noen ganger litt oftere men ikke så langt. Jeg kunne gått lenger men han gidder ikke ... Ellers skulle jeg og ei venninne gå turer men enten er ho eller jeg opptatt så det ... planene er der da! [:)]
Treningssenter meldte jeg meg ut av. Hadde pause der da jeg ble gravid, og så synest jeg det var litt vanskelig å begynne på igjen etter at jeg ble gravis. Step var ikke så aktuelt og å gå dit for å sitte på en sykkel gadd jeg ikke .... LAT også ja! :) hehehe

Dette med trening tror jeg at jeg helt har glemt! Går tur i helgene, men de blir ikke så lange lenger. Orker ikke gå så mye oppover, og pusten er ikke like god lenger... Vet jo at jeg burde gjort noe med dette....

Trener ikke.... Men føler at kroppen er i nok bevegelse når jeg står og går på jobben hele dagen. Kanskje ikke nok, men [&:]

Hei på deg [:)]

Denne kroppen blir ikke trent. Er mye trøtt, av og til føles alt som ett ork....
Er i tillegg plaget med mye kynnere, så eg må holde meg mest mulig i ro.
Fødde for tidlig sist, seks uker, er derfor sykemeldt. Kan bli lange dager
når enn må holde seg mye i ro[:(]

Trening, ja... Har ikke trent på en måned. Men jeg er likevel veldig aktiv. Jobber som lærer for en 2. klasse, og da nytter det ikke å sitte på rompa! Er mye ute med dem, og når de har svømming, da svømmer jeg også. Eller eier samboeren min et par butikker så nå i julestria er jeg nokså dobbelt- arbeidende. Så egentlig føler jeg at jeg får det jeg trenger av trim... Kanskje jeg er litt for flink til å finne gode unskyldninger for meg selv?!?

Back
Topp