Trene sammen?

Og jeg har forsøkt meg på en runde Masala Bhangra :p De to store synes det er maks flaut at mamma gjør slikt, men :p

Og jeg har forsøkt meg på en runde Masala Bhangra :p De to store synes det er maks flaut at mamma gjør slikt, men :p
Ha ha. 14 åringen her moret seg. Vant til at mamma driter seg ut og er rar. :p hvordan type time var det?

Helt enkel men gøy indisk dans, kjenner jeg ikke hadde kommet til å trives med den instruktøren, men det er nå greit nok :p

Ha ha ha. Skjønner at de to største synes det var litt pinlig. Veldig Bollywoodmoves. :P

joda, men veldig gøy, og en myk start :p

Sånn, da sitter jeg bare å venter :D

Erh, har vært på farten i hele dag, og reiser på ferie i morgen tidlig! Håper jeg får begynt litt når vi kommer frem i morgen ;) Om ikke annet så i alle fall en god joggetur!

Timen var veldig avslappende. ;)
Vi reiser også på ferie i morgen så blir nok ikke flere timer før vi kommer hjem på søndag. ;)

Men altså... Heter det joga på norsk?! Det ser helt feil ut for meg :p Som å skrive beiken i stedet for bacon :p

Timen var veldig avslappende. ;)
Vi reiser også på ferie i morgen så blir nok ikke flere timer før vi kommer hjem på søndag. ;)

Ja, det var trening for enhver, merket ikke en gang at formen er laaangt nede på kurven, klarte alle øvelsene til og med hehe.

Her blir det nok noen timer innimellom, og jeg vurderer sterkt å ta ta den avspenningstimen igjen i kveld :)

Jeg er med å trene etter påsken :) syke barn og hyttetur og ikke minst at sambo er hjemme. Det er mer styr enn moro å trene da:p
Jack morten er jo sprø :p

Jeg er med å trene etter påsken :) syke barn og hyttetur og ikke minst at sambo er hjemme. Det er mer styr enn moro å trene da:p
Jack morten er jo sprø :p
Ja han var gæren. :p

Har ikkje blitt trening på meg, sia brystbetennelsen kicka inn :p med kanskje eg er i form til trening imorgon :)

Er stiv ennå etter foreldre og barn timen. :p

I ettermiddag er det foreldre barn zumba, vurderer den sterkt

Kan jeg spørre, dere som er registrert på livegym, hva ligger månedsmålet deres på iforhold til kalorier? Jeg må nok oppjustere mitt enda mer når jeg har passert de 3500 jeg la inn allerede denne mnd..

Kan jeg spørre, dere som er registrert på livegym, hva ligger månedsmålet deres på iforhold til kalorier? Jeg må nok oppjustere mitt enda mer når jeg har passert de 3500 jeg la inn allerede denne mnd..

Har ikke registrert noe. ;)

Her begynte jeg for fullt forrige uke. Får ikke trena overkroppen da, sia skuldra mi ikke er bra ennå. Men var på studio torsdag og sykla og elipse maskinen og ben trening

Back
Topp