Gleder megHahaha, flyveekorn er kanskje bedre beskrivelse [emoji23] Skal ta bilde når han våkner til igjen - akkurat nå ligger han mett og døsig i babynestet, og da blir det krig om jeg skulle finne på å flytte på han [emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder megHahaha, flyveekorn er kanskje bedre beskrivelse [emoji23] Skal ta bilde når han våkner til igjen - akkurat nå ligger han mett og døsig i babynestet, og da blir det krig om jeg skulle finne på å flytte på han [emoji38]
Hun hater dessverre å badeHar du prøvd å gjøre det rett etter du har badet henne? Min lille gutt elsker å ligge på magen helt naken på stellebordet, mens jeg masserer han på ryggen, rompa og beina. Han lager skikkelig god-lyder, prater i vei og løfter hodet begge veier.
Takk for gode tips! Det på fanget har jeg faktisk sett andre gjøre og forsøkt så smått, syns bare det er litt vanskelig å vite om hun løfter eller nesten bare henger derEr og lurt å rulle sammen eit håndklede, teppe o.l. legg det under brystkassa på mini. Da er det lettere å holde hodet oppe. Kan og ha h*n på fanget på magen. Med hodet utenfor låret. Eg gjere det når vi ser TV. Også når eg bære han bære eg han på hofta. Med rumpa hans på rumpa. Med fjeset ifra meg. Skjønner?[emoji28]
På stellebordet har gått skikkelig bra her! Mini var lik, på gulv og slik bare stønner hun før hun gråter. Men da jeg prøvde mageleie på stellematta i går og sto på huk foran så fikk jeg store smil og holdt på en stundLille er kjempesterk i nakken når hun ligger på brystet mitt, eller jeg løfter henne opp til skulderen.. holder hode stødig.. men med en gang jeg legger henne på matta eller noe flatt så stønner hun noen ganger fordi det er tungt og så begynner hun å gråte:/ prøver korte økter, men hun liker absolutt ikke denne magetreningen som ikke er på mamma og pappa [emoji14] men fikk mange gode ideer her som jeg tenker å prøve, stellebord, etter bad osv![]()
Gleder meg*knis*
Ååhh så mye hårHan må ha blitt bedre/sterkere av den treninga vi har hatt med han på brystet mitt eller over skuldra, for nå var han ikke så veldig "skilpadde" lenger [emoji23] Tidligere stod armer og ben ut i hvert sitt hjørne, men nå virker han litt mer samlet. Men moro var det fortsatt ikke! Holdt vel 10 sekunder [emoji28] Men skal begynne å gjøre det på stellebordet og se om han liker det bedre.
![]()
Ååhh så mye hår![]()
Så søt da! Er jo en bra stilling det der, ville bare dyttet armene litt mer under han så han får mer kontroll. Nydelig hår <3Han må ha blitt bedre/sterkere av den treninga vi har hatt med han på brystet mitt eller over skuldra, for nå var han ikke så veldig "skilpadde" lenger [emoji23] Tidligere stod armer og ben ut i hvert sitt hjørne, men nå virker han litt mer samlet. Men moro var det fortsatt ikke! Holdt vel 10 sekunder [emoji28] Men skal begynne å gjøre det på stellebordet og se om han liker det bedre.
![]()
Så søt da! Er jo en bra stilling det der, ville bare dyttet armene litt mer under han så han får mer kontroll. Nydelig hår <3
Hehe, huffda, hørtes ikke helt helt godt ut det nei[emoji55] Lillegutt har og hår, men ikke en sånn mankeJa, han har en real manke! [emoji23] Jordmora slet med å feste elektroden til hodet hans under fødsel fordi den bare hang seg fast i håret hans (kan le av det nå, men lo ikke så veldig da hun nesten hadde to hender oppi der for å feste den [emoji85]). Jeg hadde enda mer og enda mørkere hår da jeg ble født, så dette har han arvet fra meg [emoji4]