Trene nakke!

CecilieOgMamma

Forelsket i forumet
Lillemor vil ikke trene nakken! hver gang vi legger henne på magen, bare skriker hun og ligger med hode nede!
 
Er det fler som har problemer med det?
 
Slik er det her også, hun blir kjempesint! Hater å ligge på magen.. Eneste gangene hun kan ligge på magen uten å hyle og bli sint er over bena mine når har vondt i magen og eventuelt etter bading og vi føner henne tørr. Det liker hun[:D] Ellers blir det lite nakketrening sånt sett, siden hun hater det.
Men jenta er sterk i nakken fordiom da..
 
ORIGINAL: mutten

Lillemor vil ikke trene nakken! hver gang vi legger henne på magen, bare skriker hun og ligger med hode nede!

Er det fler som har problemer med det?



jegpp.. helt likt her.
 
Var sånn i starten, hylte som en stukken gris. Men lå litt lengre for hver gang, så nå går det helt greit[:D]
 
Hun er så sterk i nakken sin uten å ligge på mage. Vi har trent veldig lite på det.. Likevel har folk blitt helt paffe når de holder henne, for hun er veldig sterk.. Er vel mest derfor vi har trent lite på en måte, for vi har ikke helt sett behovet..
 
Sarah er også sterk i nakken, men liker ikke så godt å ligge på magen. Hun synes imidlertid det er mye bedre å ligge på magen over beina våre, så du kan jo kanskje prøve det? Etter vi begynte med det ligger hun også litt lengre på magen på gulvet..[:)]
 
Oda er blitt mye flinkere nå de siste dagene, men er ikke så mange minuttene hun ligger før det blir sutring.
 
Et tips er å legge henne på magen på brystet ditt mens du sitte/ ligger f.eks i sofaen. Oda storkoser seg da, særlig hvis jeg sitter sånn at hun kan se ut av vinduet[:D]
 
Her er det ikke slik med Adele[:)].
Men jeg slet veldig med Liam. Jeg nevnte det for hs, og fikk hjelp av fysioterapaut.. Ho trente og ga tips[:D]. Liam var veldig sterk i nakken, men det er likevel viktig å trene, balansen osv har nytte av det.
 
Slenger med ett bilde av Adele, ho har oppdaget seg selv i speilet..hi hi..jenta si det se, klistret foran speilet alt[;)]

 
 
Back
Topp