Tremenninger

11 stk på mannens side. Hvor mange som er på min side, det har jeg ikke kontroll på... Har så mange søskenbarn som er så mye eldre enn meg, at jeg har ikke anelse om hvor mange barn de har fått selv.... Men mange er det i hvertfall :)
 
11 stk på mannens side. Hvor mange som er på min side, det har jeg ikke kontroll på... Har så mange søskenbarn som er så mye eldre enn meg, at jeg har ikke anelse om hvor mange barn de har fått selv.... Men mange er det i hvertfall :)
Ikkje alltid så lett å holde oversikten... Eg klarer enda å holde styr på mine barn sine tremenninger, men har ingen kontroll over mine eigne tremenninger... Både mamma og pappa har ein heil haug med søskenbarn, så det skal godt gjerast;)
 
Ikke en eneste tremenning her.
 
Ja men har ikke oversikt over hvor mange
 
Eller jo. Kom på nå at det blir 1 tremenning her. Han ene fettern min fikk barn ifjord :) men er aldri med dem så glemte det :)
 
Har ikke tall :-O Men det er en del :D
Flere søskenbarn som jeg er usikker på hvor mange barn de har :p
 
Ikkje alltid så lett å holde oversikten... Eg klarer enda å holde styr på mine barn sine tremenninger, men har ingen kontroll over mine eigne tremenninger... Både mamma og pappa har ein heil haug med søskenbarn, så det skal godt gjerast;)

Min far har mange søsken, og alle har fått 2-3 barn hver. Noe som resulterer i maaange søskenbarn på meg. Jeg har kun kontakt med de som er rundt samme alder som meg selv, og ingen av de har fått barn enda. Flere av de andre søskenbarna mine er så gamle at de kunne nesten vært foreldrene mine. Derfor har jeg ingen kontakt med de, og aner ikke hvor mange barn hver av de har fått. Men jeg kan tippe at mine barn har rundt 25 tremenninger +/- 5 kanskje :)
Mine søskenbarn på morsside er så "unge" enda, at der er det bare en tremenning til mine barn.
 
Mange!! :D
Men ingen bor her vi bor desverre :/ :((
 
:D:DÅh herregud... Begynte å telle - kom til 30 tremenninger- og da det fortsatt noen jeg har glemt... Jeg har over 20 søskenbarn så det blir en del tremenninger da. Mini har 7 søskenbarn -den 8.ende kommer i april :D:D
 
På min side har han 7 tremenninger, og 2 som jeg kjenner fra samboer side og sikkert mange jeg ikke kjenner xD
 
Oy har ikke peiling på hvor mange tremeninger heg har, mange!! Jeg har 18 søskenbarn... 13 barn fra dem...
 
Back
Topp