Trekk til bæresele

Maroel

Flørter med forumet
Hei! Vi har en Ergobaby Omni 360 bæresele. Nå som det er så kaldt ute trenger vi et trekk til den når vi skal utenfor huset ❄️
Men synes Ergobaby-trekkene er så dyre. Noen som har noe annet å anbefale? Enten trekk som funker til alle(?) typer bæreseler eller andre tips?
 
Hvis du er kjapp på pinnene eller kjenner noen som er, så kan du strikke et?

http://www.christinaenghauge.no/strikket-baereomslag-gratis-oppskrift/

Jeg pleide bare å ta et babyteppe i fleece eller ull og så "stappe" inn i sidene på bæreselen. Funka fint det også!

Ellers kan det jo hende du er heldig og finner brukt på finn. Mam lager også trekk, men dyre de også. Et annet alternativ er bærejakke. Bonprix selger noen rimelige, men jeg vet ikke noe om kvaliteten der
 
Jeg skulle til å foreslå MAM sine trekk, men de er jo faktisk dyrere ;) de er universale og vil vare så lenge dere behøver det, også om man vil bære i toddler-sele senere. Kan se etter et brukt på Finn for eksempel.
Men så er det jo ikke sånn at billigst mulig er best, noen ganger får man bedre kvalitet og brukstid ved de dyrere produktene. Jeg synes Ergobaby sitt trekk virker lite langvarig med tanke på å bruke det med et barn som er litt over babystadiet.

Easygrow sine er billigere og vil sikkert også funke, så jeg ville valgt det over Ergobaby :) De ser ut som er ganske like i brukstid og funksjonalitet.

En annen mulighet er mekke et eget trekk av et tykt ullteppe og stormtrekk til barnevogn, eller regntrekk om du har et som ikke er bare pvc-plast :) det vil ikke koste noe selv om der kanskje er litt mer styrete å ta på.
 
Back
Topp