Trekant smekker

**tvilling85**

Forumet er livet
Har telt over de jeg har nå og har kommet fram til 33stk foreløpig.. tror jeg har enda et par i vaskemaskin - er mange men føler alikvel jeg ikke har nok for de blir grisete så fort [8D]

Hvordan ligger det ann hos dere? Bytting hele tiden og mye sikling på de små? Her tar det helt av hehe

Her har vi rundt 25, og det er alt for lite [8D] Jeg går hele tiden rundt å tenker at jeg må ha flere, for jeg bytter sikkert hver time på småen eller oftere, hun sikler jo så masse!! :p Og i det siste har hun plutselig begynt å gulpe hele tiden og[&:]

Har ikke mer enn 10-15 stk jeg da. Hun gulper sjelden, og jeg kjörer dem ikke hver gang i maskinen bare for litt sikkel. Henger dem til törk, så går de i maskinen etterhvert på omgang.

Vi har mange... [:)][:)]
Kanskje 20-25 totalt.. og absolutt ikke nok.
Alle smekkene blir fort våte igjennom unntatt name-it, de er klissvåte foran lenge og ikke våte igjennom.
Så må kjøpe flere av de gitt.

ORIGINAL: Baby Rickardsson

Har ikke mer enn 10-15 stk jeg da. Hun gulper sjelden, og jeg kjörer dem ikke hver gang i maskinen bare for litt sikkel. Henger dem til törk, så går de i maskinen etterhvert på omgang.

jeg også...[8D]
Sikkel henger til tørk.

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Baby Rickardsson

jeg også...[8D]
Sikkel henger til tørk.

Her også [8D]

Bruker de fra name it som har flis bak.....veldig fornøyd for da går det ikke så fort gjennom[:D]

Jeg har 17 stk, men ønsker meg flere......lillemille.dk sine blir ikke våte igjennom. Men uansett, er jo mot haka hans det blir verst når smekken er våt. Bytter og bytter...

Back
Topp