Treige dager!

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Er det flere som synst tiden går seint? Det er egentlig rart, for det er jo fullt kjør fra tidlig morran til kvelden liksom. Føler jeg er rastløs når kveldsroen senker seg. Vi har ikke sagt det til noen enda heller, nettopp fordi jeg synst tiden går senere visst man gjør det. Jeg er innom babybump sikkert 10 ganger om dagen bare for å sjekke om det har skjedd noe nytt eller oversett en setning ... Hva gjør dere for å tenke på noe annet??

Fant ut at det hjelper å følge med på valget. Hehe.. dagene går sykt seint. Skal bli godt å komme på jobb i morgen, vært syk siden torsdag...

Sist var jeg sykemeldt fra dag 1 i svangerskapet. Da gikk det uhyyyyre treigt. Denne gangen synes jeg tiden fyker av gårde, og jeg rekker nesten ikke tenke på det. Tror det får litt mer fokus fra meg når magen kommer. Føles så rart å være usynlig gravid synes jeg.

Sist var jeg sykemeldt fra dag 1 i svangerskapet. Da gikk det uhyyyyre treigt. Denne gangen synes jeg tiden fyker av gårde, og jeg rekker nesten ikke tenke på det. Tror det får litt mer fokus fra meg når magen kommer. Føles så rart å være usynlig gravid synes jeg.
Jeg misunner deg som klare å legge det bort, jeg er jo så dårlig så blir jo til stadigheter påminnet hvilken situasjon jeg befinner meg i ;) huff håper det blir bedre når vi har vært på første jordmor kontroll å slikt, kanskje jeg finner roen når jeg vet at alt forhåpentligvis er bra. Har hatt en SA i uke 10, så er nokk litt bekymret også... Det var den kneika liksom.. :)

Jeg er så trøtt jeg, så jeg kjenner at det kommer til å bli en hard mørketid fremover for meg... men,men:P Er jo verdt det da:)

Back
Topp