AK92 Glad i forumet Novemberfnuggene 2023 ✨️Julestjernene2023✨️ 13 Apr 2023 #21 Jeg har nettopp startet med kiwi på morgenen og druer til kvelds! Håper det får fart på sakene
M Minbaby92 Flørter med forumet Novemberfnuggene 2023 13 Apr 2023 #22 A-40503080 skrev: Jeg har nettopp startet med kiwi på morgenen og druer til kvelds! Håper det får fart på sakene Klikk for å utvide … Ja, spiste en stund svisker også . Leste forskning at 5-6 svisker morgen og kveld gir like god effekt om ikke bedre en flere avfmidler
A-40503080 skrev: Jeg har nettopp startet med kiwi på morgenen og druer til kvelds! Håper det får fart på sakene Klikk for å utvide … Ja, spiste en stund svisker også . Leste forskning at 5-6 svisker morgen og kveld gir like god effekt om ikke bedre en flere avfmidler
AK92 Glad i forumet Novemberfnuggene 2023 ✨️Julestjernene2023✨️ 13 Apr 2023 #23 Minbaby92 skrev: Ja, spiste en stund svisker også . Leste forskning at 5-6 svisker morgen og kveld gir like god effekt om ikke bedre en flere avfmidler Klikk for å utvide … Jaa, svisker .. jeg tror ikke jeg klarer å spise det, helt ærlig!
Minbaby92 skrev: Ja, spiste en stund svisker også . Leste forskning at 5-6 svisker morgen og kveld gir like god effekt om ikke bedre en flere avfmidler Klikk for å utvide … Jaa, svisker .. jeg tror ikke jeg klarer å spise det, helt ærlig!