Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt på vei var du når du ble bedre? Håper også det spontant går over av seg selvIngen gode råd… hos meg ble det verre før det plutselig ble bedre. Nå har jeg vært lite plaget siste uken. Jeg ble så desp at jeg vurderte å gå på apoteket for lakserende. Ellers er det liksom å spise fiber, drikke mye vann og bevege på seg som skal hjelpe…
Takk! Skal vurder laktulose eller movicol. Jeg er ikke direkt forstoppet, men bare treig mageFiber, vann og bevegelse. Du kan også kjøpe Laktulose på apoteket, det tar jeg Viktig at du får i deg nok væske, du kan også oppleve litt mer luftavgang spesielt i starten når du tar Laktulose. Eller så kan du prøvde Movicol. Laxoberal kan også brukes hvis det andre ikke fungerer, men Laxoberal bør ikke brukes over lang tid.
Skal sjekke ut! TakkHei Jeg har tidligere graviditeter brukt Laxoberal dråper eller Microlax mot forstoppelse. Og Minifom dråper mot luft.
Jeg var forstoppet siden EL egentlig. Ble bedre 6+5. Nå er jeg 7+5 og plages ikke særlig med det lengerHvor langt på vei var du når du ble bedre? Håper også det spontant går over av seg selv
Jepp…Føler at jeg ikke får tømt meg helt jeg.. flere?
Funnet noe som hjelper? Kjenner jeg er lei av svisker nå nemligJepp…
Funnet noe som hjelper? Kjenner jeg er lei av svisker nå nemlig