treig mage:S

piakine

Flørter med forumet
ka kan æ jør:s e så treig i magen ... har spist en halv pakke aprikos i dag... føl ikkje d hjælp.

Biola funker:) Og pass på å få i deg tilstrekkelig med væske!

Ja samme her!!!!! [:(]

Biola er oppskrytt, men drikker det for det.. Muli det hjelper litt....
Har faktisk måtte få i meg laktulose (avføringsmiddel) [:'(] , men må nok ta det i noen dager før det hjelper på....
Åsså mye væske, og trim...

Jeg bruker biola og grove brødvarer for å holde den i gang. Blir det stopp så bruker jeg vi-siblin blanda i yoghurt og myyye vann til! Kjøper det på apoteket og funker kjempe bra.

ORIGINAL: Momin

Jeg bruker biola og grove brødvarer for å holde den i gang. Blir det stopp så bruker jeg vi-siblin blanda i yoghurt og myyye vann til! Kjøper det på apoteket og funker kjempe bra.

Vi-siblin??? Tabletter, flytende??? Smaker det noe????

ORIGINAL: LiBe

ORIGINAL: Momin

Vi-siblin??? Tabletter, flytende??? Smaker det noe????

Et slags grovt puler. Øker volumet i tarmen så du må på do(hvis jeg ikke husker helt feil). Jeg blander det i yoghurt for å få bort smaken, for det er langt i fra godt! Men kan blandes i drikke også. Ble anbefalt det sist jeg gikk gravid. Er ikke alt av avføringsmiddel du kan ta når du er gravid, men dette skal ikke være farlig. Viktig å drikke godt til, hvis ikke kan det virke mot sin hensikt! 
Brukte det veldig mye i forrige svangerskap og kommer til å bruke det nå også hvis det stopper opp![;)]

Tror det var her noen kom med råd om å spise popcorn. Funka her dene ene gangen jeg prøvde hvertfall[:D].

Skal huske det med kiwi også. Kiwi er jo godt og sunt[;)][8D].

skitemiddel. sjokolade, fiber med nok væske, svisker, bananer, tørket frukt.. kiwi,

Back
Topp