Treig hjerne

Troika85

Betatt av forumet
Er det bare meg eller er det flere som sliter med "treig hjerne"? Når folk forteller meg noe eller gir en beskjed, tar det to sekund og så er det borte for meg. Litt som å være i ammetåke! Veldig irriterende, spesielt på jobb, der får jeg jo en del viktige beskjeder og da er det pinlig å glemme det! Var ikke sånn med førstemann. Er dette normalt eller er det bare å ringe nevrologen først som sist? ;)

Glemmer like fort som jeg kommer på ting 

hahaha... høre så kjent ut det der, mannen min klage konstant på det. takk og lov det ikke er bare meg emoticon

ÅÅÅÅÅÅ HERLIG Å HØRE!!! Sorry men nå ble jeg litt glad:) Sliter med husken og ordforrådet mitt- skikkelig irriterende faktisk! Må være dette relaxinet som relaxerer hjerneceller også tenker jeg hehe..

Idag glemte jeg for første gang mitt eget barn..dvs jeg hadde gjort en kjapp avtale med han igår om å komme til meg på jobb men det glemte jeg og dro hjem tidlig..han var ganske så streng da han ringte meg..husket plutselig hvordan det var å få skjennepreken av mine egne foreldre..

Det er nok sånn her og...ikke kjekt når du er lærer...

Sånn er det dessverre her også. En viktig beskjed fra sjefen kan være grei å huske.. Har begynt å gå med notatbok i lomma jeg ;) Et lite tips bare :P

Og ja, det blir enda verre når ammetåka kommer!!

Med førstemann så var jeg å handlet i butikken. Jeg betalte varene, og jeg GIKK! Jeg lot varene bare ligge der, og jeg gikk i fra de! Er det mulig???

Så løp jeg inn igjen, og fikk et morsomt flir fra han som satt i kassa: "Du glemte noe", sa han litt tørt :P Kjenner han, så jeg tok meg ikke nær av det :P Så pakka jeg varene og gikk ut, en smule rød i toppen :P

Ha ha, da avventer jeg nevrologen og skriver notater i mens. Glemmer vel å lese notatene da, men verdt et forsøk.

Back
Topp