trehjuls sykkel

MinniMe

Elsker forumet
er det noen av dere som har det til barna?

lillegutt er helt vill etter naboen sin, men det er son liten en i plastikk som går ganske så fort i stykker. derfor lurte jeg på og kjøpe son en "ordentlig" en...DBS eller noe men blir de kansje for store???

hva vil dere annbefale??

Dennis har en trehjulssykkel,han har arvet den av brødrene sine og er like fin og hel...det er en bambo fra DBS....Han rekker ikke ned til pedalene men elsker å sitte på den om den står stille elelr ei....Så vi dytter han....Han skal sykle siden de 3 andre brødrene sykler....

Legger ved ett bilde...De er kjempe solide men koster 599,- ,men holder seg lenge og kan tas vare på og brukes til senere unger....

Vi har også en sånn plastikk med stang vi kan dytte den men det blir ikke brukt og var bortkastet 300kr....Den svinger skjevt og tåler svært lite!!!!

ORIGINAL: Hege og Dennis

Dennis har en trehjulssykkel,han har arvet den av brødrene sine og er like fin og hel...det er en bambo fra DBS....Han rekker ikke ned til pedalene men elsker å sitte på den om den står stille elelr ei....Så vi dytter han....Han skal sykle siden de 3 andre brødrene sykler....

Legger ved ett bilde...De er kjempe solide men koster 599,-

Den var jo kjempefin![:)]

De var akkurat slik en jeg hadde tengt på[:D][:D][:D] 
de er jo så "tøffe" hadde en slik nor jeg å var liten[8D]

men rekker han med beina i bakken?

ORIGINAL: MinniMe

De var akkurat slik en jeg hadde tengt på[:D][:D][:D] 
de er jo så "tøffe" hadde en slik nor jeg å var liten[8D]

men rekker han med beina i bakken?

Han får tæra så vidt nedi bakken,men når jeg ser på den så kan vi fortsatt senke sete litt så da rekker han nok ned ja....
Han blir rett og slett SUR når vi tar han av sykkelen,så den kommer nok til å bli godt brukt...Jeg tror de er verdt pengene!!!Hadde selv en sånn når jeg var liten og jeg har 3 andre søsken...Den sykklen ble ALDRI ødelagt!!!

ORIGINAL: Helene Harepus

Tror jammen jeg må ha meg en tur på mammas loft og lete fram min gamle DBS [:D]

Så kjekt at hu har tatt vare på din gamle sykkel da!!!Morro....Det er sykler som tåler en trøkk gitt!!!!Så er nok verdt de pengene(599,-) for de som kjøpe en sånn....Og de fleste skal sikket ha flere unger etter hvert!!!

ORIGINAL: Helene Harepus

Tror jammen jeg må ha meg en tur på mammas loft og lete fram min gamle DBS [:D]

Så kjekt at hu har tatt vare på din gamle sykkel da!!!Morro....Det er sykler som tåler en trøkk gitt!!!!Så er nok verdt de pengene(599,-) for de som kjøpe en sånn....Og de fleste skal sikket ha flere unger etter hvert!!!

det var det jeg å tengte på...vil ha noe som holder..
 er så lei av og ha leker som er "litt" ødelagte[8D] liksom ikke nokk til at de kan hives, men nesten.....

jeg har et gavekort på brio men der har de ikke dbs sin, men en som ligner.... har noen sett/ prøvd den??

Isak fikk en liten trehjulssykel i tre med tilhenger til jul. Den er mye mindre enn DBS sin, men den har ikke pedaler. Isak har kjørt rundt på den selv siden han fikk den, og den er fortsatt en kjempesuksess, har den med ut også. Men er sikkert lurere å investere i en DBS, for dere som skal kjøpe sykkel nå, for den har de mye lengre enn denne i tre. Og prisforskjellen er sikkert ikke så veldig stor.

Julie har en sånn plastikksykkel på hytta til svigers, som de kjøpte til henne. Her hjemme har hun ingen, men kommer til å kjøpe den berømte DBS sykkelen til henne med tiden. Kankskje til neste år[;)]

vi har en sånn plast sykkel som vi kjøpte på europris.. den er litt mindre enn den som vises på bilde her.. også er det sånn håndtak som eg kan trille han fremmover...[:D] helt genial til en rimelig penge.. markus er helt vill etter den[8D]

ORIGINAL: Hege og Chris

Ja kjøpte en på biltema til 149kr, helt lik den DBSen, samoern har kappa og sveisa og styra så den er blitt lavere[:D]

Hey! Kan jeg låne den flinke mannen din litt????[:D][:D][:D][:D]
Heldige deg da!!![:)][;)]

Back
Topp