Trehjuling?

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Finnes det trehjulinger der sportsdelen kan vendes mot deg eller må man da kjøpe med fire hjul. Og om den ikke kan vendes er ikke det veldig upraktisk? Er det ikke greit å følge med på babyen når den er så liten?

Tfk har en multi x bag man kan kjøpe i tillegg til eller isteden for hardbag'en. Den kan brukes fra nyfødt til hvertfall 1-1 1/2 år og fungerer som en blanding mellom hardbag og sportsdelen. Den kan vendes mot deg, noe som er grunnen til at jeg har valgt den vognen![emoji5] i tillegg har den håndbrems, slik at man slipper holde igjen vogna i nedoverbakker.[emoji1360]

Tfk har en multi x bag man kan kjøpe i tillegg til eller isteden for hardbag'en. Den kan brukes fra nyfødt til hvertfall 1-1 1/2 år og fungerer som en blanding mellom hardbag og sportsdelen. Den kan vendes mot deg, noe som er grunnen til at jeg har valgt den vognen![emoji5] i tillegg har den håndbrems, slik at man slipper holde igjen vogna i nedoverbakker.[emoji1360]
Ja, stemmer! Det skrev du i den andre tråden min [emoji1] Hvor kjøper man denne?

Mountain buggy har en mindre sportsdel som du kan kjøpe ekstra, den er vendt mot deg :)

Denne :)
19b23804b1b8fd0747ace1097656c802.jpg

Ååå crap! Skulle få en komplett baby jogger city elite av ei venninne, med bagdel. Men hadde jo ikke tenkt på at sportsdelen kun står én vei. Syns ikke det er greit :( blææææ

Teutoniavognene har vel også 3-hjulinger med vendbar sportsdel. Men de er det kanskje ikke så mange butikker som tar inn lenger?

Back
Topp