Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj så dumt. Jeg tenkte vi to skulle gå denne trege veien sammenHvordan gikk det på UL i dag Helia?
For min del ble forsøket avbrutt pga liten respons, og må videre til lapraskopi før flere forsøk
Æsj så dumt. Jeg tenkte vi to skulle gå denne trege veien sammenMen, da blir det nok bra når du har fått unnagjort lapraskopien!
For meg går det fortsatt i sneglefart, men det skjer noe. I dag hadde jeg 10 egg over 10 mm, men det største var bare 14 mm. Så det går tregt. Blir ny UL på torsdag. Ingen endring i Menopur dose.
KoseligJeg følger med deg uansett jeg!Kjempe bra da! Blir spennende å se hva de sier til torsdag. Den som venter noe godt, venter ikke forgjeves
![]()
Jaha ja.. ny rekord da gitt
Er veldig spent på resultatet av uttaket nå. Om kvaliteten på eggene er ok.
Takk for detEtt egg er bedre enn ingen eggGratulerer som ruger !Håper det er det gullegget
![]()
Har du lyst til å vente så lenge?Er det pga bivirkninger osv?Jeg hadde ikke klart å vente så lenge i allefall men jeg håper at du ikke trenger en runde tilTakk for detEtt egg er definitivt bedre enn ingen, så da får jeg bare se hva det fører til. Har betalt for tre forsøk, så går det ikke nå, blir det nytt forsøk til sommeren. Kan ikke gå igjennom en runde til som dette før skoleferien starter. (Er lærer).
Takk for det Knerten. Jeg tenker også sånn, at de to andre forsøkene jeg har betalt for ikke er bortkastet. Vil jo mye heller bli gravid nå, enn å måtte gå gjennom denne prosessen igjen.Håper det er det ene gullegget du trenger, Heila! Krysser alt for den videre rugingen din og satser på at de resterende forsøkene er "bortkastet". De vil jo uansett ikke være bortkastet dersom det klaffer nå, for da får dere skatten deres. Slik tenker i hvert fall jeg! Lykke til videre!![]()
Jeg skjønner så godt alle tankene dine! Veldig godt å ha flere forsøk i bakhånd, selv om jeg håper du slipper å bruke demTakk for det Knerten. Jeg tenker også sånn, at de to andre forsøkene jeg har betalt for ikke er bortkastet. Vil jo mye heller bli gravid nå, enn å måtte gå gjennom denne prosessen igjen.Samtidig er jeg glad for at jeg har betalt for pakke, for jeg er redd jeg kanskje ikke ville prøvd videre hvis jeg ikke hadde gjort det. Jeg er alene om dette, og ønsker ikke at dette skal ta over livet mitt. Har en kusine som prøvde og ikke fikk det til, og har sett hvor mye det har påvirket henne. Jeg har det godt uten barn, selv om jeg veldig gjerne vil ha barn og føler sterkt at det er meningen at jeg skal bli mor.
Joda, nå ruger jeg på ett egg. Ble tatt ut 18 (16 reelle), 7 ble befruktet, 5 delte seg skikkelig, men kun ett overlevde til slutt. Så mye jobb, for ett eggNeste gang blir det ICSI, for de mente flere burde blitt befruktet.
Hvordan går det med deg?