Trege egg, noen med erfaring?

Heila

Gleder meg til å kjenne liv
Novemberlykke 2015
Jeg går på Menopur, men har utrolig trege egg. Etter 9 dager med stimuli er eggene fortsatt under 10mm.
Legen på klinikken ville ikke stoppe behandlingen, for slimhinnen har utviklet seg bra. Jeg er livredd for hva neste UL kommer til å si. Jeg klarer ikke håpe på at eggene har vokst noe ved neste ul om fire dager.

Noen som har erfaring med tregt voksende egg, og hvor der har gått bra?

Jeg fikk utsatt uttak to ganger da jeg hadde trege egg som du sier. Alt gikk veldig fint bortsett fra at jeg ble stressa. :-)

Jeg fikk utsatt uttak to ganger da jeg hadde trege egg som du sier. Alt gikk veldig fint bortsett fra at jeg ble stressa. :)

Det var utrolig fint å lese! Takk, og gratulerer med spire :)

Mine har alltid vært sykt trege.. Men fikk uttak begge ganger

Åh, nå kjenner jeg optimismen komme tilbake :D Takk dere! Så godt å vite om andre, Jeg hadde mest lyst til å kaste alle sprøytene i søpla å bare gi opp hele forsøket i går. Til tross for at de var optimistiske på klinikken. Vet jo at jeg fortsatt må klare å komme meg dit, men nå er jeg i hvert fall ikke helt knust.

Jeg har hatt 11 dagers stimuleringer på mine to tidligere forsøk. Vet om noen som har gått lenger enn det. Så kommer til å gå bra :)

Jepp, det har jeg også erfaring med. På det forsøket det klaffet på måtte jeg bruke sprøyter i 16 dager før det var klart for uttak (og fikk kun ut tre egg). Det holdt altså fint, det :).

Det var utrolig fint å lese! Takk, og gratulerer med spire :)
Mistet dessverre for en uke siden, hadde helt glemt at jeg ikke hadde endret signaturen min på det. Ønsker deg all lykke til!

Mistet dessverre for en uke siden, hadde helt glemt at jeg ikke hadde endret signaturen min på det. Ønsker deg all lykke til!
Uff, så dumt. Lykke til med neste forsøk!

Stimuleringsdag 13 og fortsatt små egg. Kun ett som har blitt 11 mm. Økt dose fra i dag. Legen mente mange egg ligger og lurer, og kan plutselig "våkne" :) Synes de godt kan gjøre det nå!

Det er omtrent som meg det da, bortsett fra at hos meg var det ikke antydning til mange egg på "lur" ;). Dette går veien skal du se, så bare fortsett å se fremover og tenk positive tanker! :)

Blir nesten litt lattermild av det hele. Noe som vel er tegn på at dette er mitt første forsøk. :) Jeg blir nå litt motløs også, men siden klinikken er så positiv får jeg holde motet oppe.

Når jeg endelig fikk hentet ut mine egg så ble det 18. Var nok antagelig litt sånn for min del at de vokste tilstrekkelig de siste dagene. Lykke til!

Ååå, denne tråden var det godt å lese!
Har selv vært til ul i dag, og fikk samme beskjed. Har vært til ul hver andre dag nå i 1.5 uke pga fare for overstimuli:p Er også på sprøytedag 13 i dag, og skal på ny ul på fredag:s

Krysser fingre og tær for deg Helia!

Har selv vært til ul i dag, og fikk samme beskjed. Har vært til ul hver andre dag nå i 1.5 uke pga fare for overstimuli:p Er også på sprøytedag 13 i dag, og skal på ny ul på fredag:s

Ai ai, se der ja. Flere av oss. Litt godt å vite, selv om man ikke ønsker at det skal holde på sånn her.
Satser på at vi begge får ut noen skikkelig kvalitets-egg når de endelig skjønner hva som skjer :)
Blir spennende dag på fredag. Vi får krysse fingre og tær for hverandre :)

Hvordan gikk det for deg i dag? :)

Ingen endring hos meg.. Men de ser antydning til to eggposer. Fikk derfor økt menopur til 137.5. Veldig lett å trekke opp:p hehe
Hva med deg? Noe nytt?

Ingen endring hos meg.. Men de ser antydning til to eggposer. Fikk derfor økt menopur til 137.5. Veldig lett å trekke opp:p hehe
Hva med deg? Noe nytt?
Det høres lovende ut. :) Hos meg økte de dosen ganske kraftig for en stund tilbake, og går nå på 300. I går var det ikke lenger bare ett egg, men hele fem egg som har passert 10mm. Største er nå 13 mm. Skal på ny UL på mandag.

Kjerringråd for sånne som oss, er å spise masse proteiner. og ha varmeflaske på magen :D

Oi, så spennende Helia! Det lover godt for neste uke det da:D Skal faktisk unne meg et glass vin i dag jeg, prøve å få tankene litt vekk. Er vel på tide å prøve den irriterende teorien om å "tenke på noe annet" :p
Har de sagt noe om mulig dag for uttak eller?

Nei, de har ikke gitt meg noe info om mulig tidspunkt for uttak. Håper de kan komme med noen antakelser etter UL på mandag. :)

Håper du har kost deg med vin i dag Maramo, og at du klarer å tenke på litt annet. :)

Back
Topp