Trege billigtester.....?

trallemamma

Gift med forumet
Jeg testet positiv med billigstrimler lenge etter tidsfristen 3+2, og deretter ble de stadig raskere positive. Men frem til nå (4+3), bruker de minimum ett minutt på å bli positive, og lang tid før de får ordentlig sterk farge. Jeg tok 3+3 en CB +, og den ble da svakt positiv innen ett minutt. Og 4+0 tok jeg en slik til, og da kom det opp et sterkt kryss like raskt som kontrollstreken. Måtte ikke vente på streken der nei... Er det sånn for alle dere andre som har fortsatt å teste litt, at de billigtestene ikke blir skikkelig positive - raskt? Min blir jo det nå, sånn etter 5-10 minutter, og forholdsvis bra farge på den etter et par-tre, men jeg forventet liksom at teststreken etterhvert skulle begynne å komme så fort urinen rakk opp dit jeg... Er det vanlig??

Ja, det var sånn i starten her også. Begge strekene kom vel frem med en gang først etter 20 dpo ca

Hvis det er de tynne billigstrekene så er ikke de spesielt gode! Har du tatt en digital til?

de testene som slår ut på 10 miu er best i starten.mine blir ikke sterkere enda a1 testen ble svart:)

Har jo tatt en cb+ til som meget kjapt ble supersterk, så er ikke bekymra. Synes bare det er rart at de er så trege! Det var jo de som likevel viste det først, bare leenge etter tidsfristen.. Idag ble den like sterk som kontrollstreken på 5 min da.

Billigtestene jeg har tatt har blitt sterke nå, men de var litt trege med sterk farge men så tydelig strek etter ett minutt:-)

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Samme her. De bruker litt tid på å få strek, men blir tydelig godt innenfor fristen :-)

Back
Topp