Vi er i gang med søskenforsøk og har kjøpt en 3-pk på Medicus. Jeg er nå snart 39 og vet jeg ikke er pur ung. AMH på 5,1. Totalt sett var vurderingen "som forventet iht. tidligere forsøk og alder". Så vi gikk da i gang her medio oktober. Stimulerte med Pargoveris + Fyrmadel. Fikk i tillegg prednisolon som støttemedisin. Hadde egguttak sist onsdag og fikk ut 8 egg, 7 var modne og 4 ble befruktet. På lørdag (dag 3) var 3 med videre og 2 ble vurdert som å ha "God til middels god" kvalitet. Egginnsett var planlagt til i dag, men i morges ringte embryologen og sa at begge de gjenlevende embryoene utviklet seg litt seint og hadde ikke nådd blastocyststadiet enda. De var mellom morula og blastocyst. De ønsket ikke å sette inn nå pga. det hadde bare dårlig erfaring med fordi det ikke passet inplantasjonsvinduet. Sjansen for graviditet var "like zero" sa han. Så nå skal de se de an til dag 6 eller 7 og evt. fryse da. Innsett av fryst som hadde kommet så langt hadde de god erfaring med sa han.
Jeg ble ganske skuffet og behøver litt oppmuntring. Har noen vært med på lignende og at det har gått bra? Vi har to forsøk til, men nå må jeg ha litt gode historier å lene meg på.
Jeg ble ganske skuffet og behøver litt oppmuntring. Har noen vært med på lignende og at det har gått bra? Vi har to forsøk til, men nå må jeg ha litt gode historier å lene meg på.