Treg mage

Totti

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Ikke så delikat akkurat, men sliter veldig med treg mage, føler meg nesten forstoppa enkelte ganger. Skikkelig oppblåst i tillegg. Prøver å drikke mye vann, håper det hjelper etter hvert.
Flere som har det sånn? Kanskje noen tips?:)

Har det dessverre likt. Syrnet melk, som f.eks. Biola kan hjelpe. Det drikker jeg. Vet en del bløtlegger linfrø og har i drikke eller yoghurt.

Har det dessverre likt. Syrnet melk, som f.eks. Biola kan hjelpe. Det drikker jeg. Vet en del bløtlegger linfrø og har i drikke eller yoghurt.
Tusen takk for tips, skal prøve å se om det kan hjelpe :) veldig plagsomt i lengden..

Tusen takk for tips, skal prøve å se om det kan hjelpe :) veldig plagsomt i lengden..
Jeg tror i alle fall det hjelper her. Ja, veldig. Blir jo så enormt oppblåst og får vondt

Jeg tror i alle fall det hjelper her. Ja, veldig. Blir jo så enormt oppblåst og får vondt
Ja, blir vondt :( og buksene strammer veldig siden man blir så oppblåst, noe som raskt blir ubehagelig på jobb.. Hjemme går jeg mest i joggebukser så jeg i hvertfall slipper at det strammer så fælt. Håper det ikke blir sånn så lenge :)

Ja, blir vondt :( og buksene strammer veldig siden man blir så oppblåst, noe som raskt blir ubehagelig på jobb.. Hjemme går jeg mest i joggebukser så jeg i hvertfall slipper at det strammer så fælt. Håper det ikke blir sånn så lenge :)
Vel...jeg har gått uten bukse helt siden jeg kom hjem fra jobb.

Har allerede kjøpt gravidbukser jeg. For ser jo 4-5mnd gravid ut av Lutinusen. Så anbefaler det!!
Veldig spent på hva som skjer med magen når jeg slutter. (Slutter på mandag)

Jeg tok siste i går kveld, håper det blir bedre! Hvis ikke vurderer jeg også å kjøpe gravidbukser, er skikkelig ubehagelig med de vanlige dongribuksene mine nå :arghh:

Back
Topp