Treg mage

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Herremin hatt så treg å :(
Hvor ofte går dere på do?
Nå er det 5 dager siden hos meg, men da hadde jeg dumping( reagerte på mat så alt kom ut :p )

Er jo en hel evighet siden :o

Samme her... kan gå flere dager før det skjer noe. :/
Jeg har en teit beskrivelse når jeg går på do, "elge bæsj" tur :P
Haha...

Samma her. Skal kjøpe duphalac/lactulose i mårra. Påskefri med mye fett og sykker har ikke akkurat hjulpet på :)

Samme her.... Tar "fruit&fibre " innimellom bare for å få tømt meg....

Jeg burde kansje vurdert det jeg å :/ tar det lang tid før den virker? Aldri brukt det selv :)

Brukte det i fjor sommer, men husker ikke hvor lang tid det tok. Drakk 10-15 ml hver dag for å holde ved like til slutt, og det funka greit. Det jeg husker som funka veldig fort, såpass fort at jeg måtte holde meg hjemme, var svisker. Dritthæsli, men magen løsna etter 20 min etter inntak av en halv pose :D

Kjenner problemet :P Leste idag at det er en fordel fordi masse næringsstoffer blir tatt opp til knøttet, så da er det hvertfall en grunn til at vi er så træge ;)

Samme her måtte kjøpe lactulose før påsken. Funke greit men må ha et par liter med vann i tillegg ☺

Sviskekompot :) min favoritt.
Eller så funker jo maltekstrakt og vel? Er jo det ungene får.

Her har jeg begynt å normalisere meg. En-to ganger om dagen, men drikker avsindig mye veske nå.

Sviskekompot :) min favoritt.
Eller så funker jo maltekstrakt og vel? Er jo det ungene får.

Her har jeg begynt å normalisere meg. En-to ganger om dagen, men drikker avsindig mye veske nå.
En til to ganger om dagen kan jeg bare drømme om..
Jeg får sjekke opp maltekstrakt på jobb i morgen :) det må jo gå an å ta ja :)

Ca en gang i uka tenker jeg her også. Vært sånn hele veien.

Back
Topp