Treg mage og hemoroider

Terminnov11

Andre møte med forumet
Er 31+2 uker på vei. Sliter veldig med treg mage nå og har også fått hemoroider. Jeg drikker biola hver dag, og det har virka bra til nå. Men nå har jeg ikke fått vært på toalettet på noen dager. Noen som har noen råd mot treg mage og hemoroider?

spis masse fiber,grove kornprodukter, og frukt og grønnsaker,svisker ,kiwi ,pærer,erter,kål,plommer,druer e noe me mye fiber i, samt drikk myee vann og gå turer e bra ;) når d komme t hemorider så har de salver på apoteket du kan smøre på

Takk for svar. Spiser noen av de tingene du nevner, som grovt brød, pærer, frukt og grønnsaker. Jeg får kjøpe plommer og kiwi og sånn også. Er forferdelig å ikke komme seg på toalettet, og verre blir det jo pga hemoroidene. Får vondt i magen og blir kvalm. Huff. Skal på ultralyd på sykehuset idag (for å sjekke at morkaka har trukket seg bort fra livmormunnen), så da skal jeg gå innom apoteket og kjøpe hemoroide-salve.

ja d e grusomt å isje komme seg på do ! va sjøl veldig plaga me d når eg va gravid ! du kan og drikke noe som smører tarmene og gjør avføringen mykere som eg isje heilt huske navnet på , du får innfo av de  på apoteket :)

Back
Topp