Treg hcg stigning

Blomsterpike94

Flørter med forumet
Hei,
Tok hcg 25.01 på 1490 og tok ny 30.01 som kom på 2382, legen sier det er en fin stigning, men er ikke det litt lite?
Noen med erfaringer rundt det?
 
Hei,
Tok hcg 25.01 på 1490 og tok ny 30.01 som kom på 2382, legen sier det er en fin stigning, men er ikke det litt lite?
Noen med erfaringer rundt det?
Den skal vel egentlig doble seg annen hver dag (etter 48 timer). Så burde vel egentlig hatt hcg på ca 7000 eller noe den 30.01. Jeg ville egentlig tenkt at du har en kjemisk. MEN noen har treg økning av hcg, så det kan og være det. Men hadde jeg vært deg så ville jeg tatt en måling til i dag eller i morgen, så vet du mer sikkert.
 
Hei,
Tok hcg 25.01 på 1490 og tok ny 30.01 som kom på 2382, legen sier det er en fin stigning, men er ikke det litt lite?
Noen med erfaringer rundt det?
Når nivået er over 1200 så er det vanlig at det sakker litt av til dobling opp mot 72 timer. Ser kanskje ut som stigningen er litt lav, men det er så individuelt at det er umulig å si. Jeg ville kanskje kontaktet legen og si at du vil ha enda en prøve.
 
Den skal vel egentlig doble seg annen hver dag (etter 48 timer). Så burde vel egentlig hatt hcg på ca 7000 eller noe den 30.01. Jeg ville egentlig tenkt at du har en kjemisk. MEN noen har treg økning av hcg, så det kan og være det. Men hadde jeg vært deg så ville jeg tatt en måling til i dag eller i morgen, så vet du mer sikkert.
Takk for svar!! Var veldig bekymret så tok en ultralyd hos jordmor som viste ett hjerte som banket og fosteret målte til akkurat der jeg er, 6+2! Så jeg produserer nok bare hcg tregt sa jordmor!
 
Når nivået er over 1200 så er det vanlig at det sakker litt av til dobling opp mot 72 timer. Ser kanskje ut som stigningen er litt lav, men det er så individuelt at det er umulig å si. Jeg ville kanskje kontaktet legen og si at du vil ha enda en prøve.
Takk for svar! Det samme sa jordmor ang stigning og at jeg bare produserer tregere enn normalen! Ultralyd viste ett bankende hjerte, og jeg ble målt på dagen der jeg skal være, 6+2:Heartpink
 
  • Omsorg
Reactions: HCS
Hei!
Hva var målingene dine?
Mine var 172 14dpo og 310 19dpo og jeg har gitt opp håpet
Jeg husker ikke hva de var på. Er ganske lenge siden, men husker det gikk sakte og jeg hadde ikke mye håp. Nå er det 8 uker til termin.

Synes ikke tallene dine hørtes så ille ut i forhold til tabellen her. Men snakk med legen og få tatt en ny test om en stund. Evt. innvendig ultralyd

Lykke til :Heartred

459EE6BB-48A2-4609-ADB7-6BCF2291F8F6.jpeg
 
Jeg hadde en MA i fjor høst og den første målingen 14 dpo var under det som er lav i den tabellen. Visste egentlig allerede da at det ikke kommer til å gå bra, men hcg steg sakte til det begynte å gå ned i uke 7. Var grusomt å leve i usikkerhet i så mange uker.
 
Back
Topp