Treffes?

IrisM

Elsker forumet
Ja, hvordan blir det med treffet til helgen? (Se skjult gruppe). Har alle fått det med seg? Blir vi en gjeng, eller må det avlyses i denne omgang?

Vi er ikke hjemme fra ferie enda og jeg er redd det blir litt rett på hjemkomst...

Blir nok ikke noen reise på oss denne helgen nei, er akkurat kommet fra ferie og på tur inn i hverdagsrutinene ;)

Er det kanskje litt vanskelig i ferierushet?

Er det kanskje litt vanskelig i ferierushet?
Ja, kanskje det? Samtidig er det vel ikke noe enklere å få til treff i hverdagsrushet? ;)

Skjønner godt at folk er opptatt om dagen og at de som bor langt borte ikke har lyst å legge ut ei formue på et treff med bare noen få. Men når det er sagt; Hvis noen befinner seg i nabolaget sånn uansett til helgen, så kan de godt få være med meg og Asle på trilletur i Frognerparken hvis været er bra :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, kanskje det? Samtidig er det vel ikke noe enklere å få til treff i hverdagsrushet? ;)
Sant det :)
Men for mange går ferien superfort og man har gjerne masse planer med familie og andre.
Skulle gjerne tatt oss en dagstur eller noe, men akkurat nå blir det for mye..

Kan nok ikke i helgen vi heller ;):(

Jeg kan sikkert ta meg turen, siden jeg er her nede ut uka likevel. :)
Skal høre om mannen skysser meg til byen.

Jeg får ikke sett noe skjult gruppe jeg? Er jeg satt i skammekroken? :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Du må be om tilgang. Marian87 er tilgangsansvarlig :)

åååh, sku ha ønska eg ha bodd så nært at eg kun ha vøre med på å møttest :(

Du må visst be Janet om tilgang, så godkjenner jeg på forhånd inne på V.I.P, så fikses det ;)

*Surfer mobilt*

Jeg er ferdig med jobb den 2.august og tar gjeeerne ei langhelg i oslo da, eller helga etter! Eller så får jeg ta toget opp til Lillehammer eller Minnesund for en kaffekopp! :p;):D

*Surfer mobilt*

Back
Topp