Treff?

Threeisacharm

❤️ Storebror 2009 ❤️ Termin September 2015 ❤️
Når tenker folk at de er klare for å treffes?

Jeg kjenner at jeg begynner å bli klar for å bli kjent med nye mennesker i samme situasjon, også kan man lette litt på gubben som sitter hjemme fra babyprat. For jeg kan hvertfall prate om baby og graviditet i mange timer allerede:p

Sosialt sett spiller det ingen rolle for meg nå, men kvalmen holder meg hjemme.. Kanskje det også er best til de fleste er kommet til uke 12?

Sosialt sett spiller det ingen rolle for meg nå, men kvalmen holder meg hjemme.. Kanskje det også er best til de fleste er kommet til uke 12?

Henger meg på denne. Mem blir det noe før og det ikke kræsjer med jobb, så er jeg jo selvsagt med på det

Jeg ville ventet til etter uke 12, sånn ca. Men vil gjerne på treff!!

Det hadde vært koselig :) men enig i uke 12. Håper den verste kvalmen har gitt seg til da. Da burde vi sikkert lage en tråd for treff i Oslo, en tråd for treff i Trondheim, osv..?

Etter uke tolv høres bra ut. Da er liksom spiren godt inngrodd og forhåpentligvis blir den der inne :D Hvor bor dere jenter?

Hadde vært kjempe koselig å møte noen som vil snakke like mye som meg om svangerskap og bebier.

Det hadde vært kjempegøy :-) jeg er med. Støtter ideen om å lage spesifikk tråd i Trondheim, Oslo osv !

Back
Topp