Treff ?

Oslo passer fint for meg. Men kan være jeg sliter litt med å få det til i sept. Gift med en bonde, og det er stort sett travle tider da...

Men skal alltids prøve å få det til.

Sent from my iPhone using BV Forum

Da ser det ut som Oslo passer best for de fleste.
:welcome.

Jeg synes man velger selv om man tar med bf eller ikke. Mange kommer langveis fra, og vil kanskje ta det som en tur også:)
Dessuten tenker jeg at det kan være praktisk å la mennene sitte igjen på hotellet med baby når vi skal ut på middag,for jeg vet ikke hvor poppis det er om 20 jenter kommer på restaurant med barnevogn ...(?):stop
Eller hva tror dere?

Kom gjerne med forslag til dato:anyone

Vi skal ha dåp 5 oktober så blir midt i innspurten der det. Får se an litt :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi hadde en sånt stort treff med eldstemann. Vi måtte avlyse fordi han fikk ørebetennelse. Men da husker jeg at vi skulle treffes på dagtid, og de hadde fått lånt et lokale der det var plass til alle med vogn, og babyene (som var ca 6 mnd tror jeg) hadde plass til å leke på gulvet.

Hadde det vært en ide, og finne et sånt sted? Jeg tenker kanskje bedehus, eller noe lignende sikkert leier ut billig til barselgruppe?? Hadde jo vært kjekt å se alle babyene også!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi skal ha dåp 21 september så kan være at det krasjer. Kunne tenkt meg en helg i oslo på hotell med mannen og litt shopping.. Men tviler for at han er så gira på å bli med på barseltreff :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi skal ha dåp 21 september så kan være at det krasjer. Kunne tenkt meg en helg i oslo på hotell med mannen og litt shopping.. Men tviler for at han er så gira på å bli med på barseltreff :p

Prøv å lokk han med:) si at torsdagen er forbeholdt oss damene og så kan dere kose dere sammen fra fredag-søndag?:)
En romantisk helg sammen❤️

Vi hadde en sånt stort treff med eldstemann. Vi måtte avlyse fordi han fikk ørebetennelse. Men da husker jeg at vi skulle treffes på dagtid, og de hadde fått lånt et lokale der det var plass til alle med vogn, og babyene (som var ca 6 mnd tror jeg) hadde plass til å leke på gulvet.

Hadde det vært en ide, og finne et sånt sted? Jeg tenker kanskje bedehus, eller noe lignende sikkert leier ut billig til barselgruppe?? Hadde jo vært kjekt å se alle babyene også!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det var jo en veldig god ide :)

Prøv å lokk han med:) si at torsdagen er forbeholdt oss damene og så kan dere kose dere sammen fra fredag-søndag?:)
En romantisk helg sammen❤️

Skulle nok klart å overtale han hvis det sto om :) Men kansje mor og lillebror heller vil ha seg en liten ferie :p Får se om det passer :)

Det hadde vært veldig koselig med treff:) vi er med vi! For oss passer det best med Oslo :)

Hva med midten/slutten av oktober?
Da er vel alle ferdig med dåp?

Det passer bra for oss

Passer bra her og. Skal holde et arrangement for 60 unge voksne på et hotell i Oslo en helg i slutten av September ;) hadde vært dumt om det kolliderte, så oktober kan være heldigere.

Oktober hadde nok passet bedre :) Håper vi får til noe :)

Her viser det seg at mannen skal bort nesten hele oktober , så da ser det ut som den måneden blir vanskelig for meg:(

Hvordan går det med disse planene? Blir det noe av?:)

Jeg vil iallfall fortsatt være med!

For tiden planlegger jeg både navnefesten, som er til helgen, og et annet arrangement her i Oslo, som er siste helga i måneden, så jeg rekker ikke være veldig aktiv i forberedelser til treff. Håper andre isåfall har tid og kan ta i et tak i forhold til planlegginga :)

Jeg vil også fremdeles være med!! Jeg kan når som helst:-p

Mamma til to prinsesser<3

Back
Topp