Treff ?

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Jeg har tenkt en stund på dette, og har lyst til å lufte tankene:)

Jeg vet ikke om dette lar seg gjøre, så mulig det bare blir med tanken. Men jeg tar sjangsen.

Vi er jo en liten gjeng mai-damer her, og vi har delt oppturer og nedturer i over et år nå. Vi har støttet hverandre gjennom hele svangerskapet, og delt erfaringer og fått luftet tankene våre.
Jeg er så takknemlig over å blitt kjent med dere alle:)

Personlig må jeg si at jeg nesten er blitt litt "glad i dere" , og avhengig av å gå inn hver dag å dele og se hvordan det går med alle ( ja jeg vet det er mitt første glass vin på 1 år- men det et ikke det som snakker nå. Så det er sagt)

Det jeg lurer på er muligheten for å få til et treff? Det hadde vært så utrolig hyggelig å kunne møtt dere alle og sett dere i virkeligheten.

Hva tror dere?
Er det tullete ?

Hvis det lar seg gjøre, tenkte jeg at vi kunne ha booket rom på et hotel med en overnatting. Sammen med babyene våre selvfølgelig. For eksempel en torsdag-fredag? Oslo/Bergen/Trondheim feks?
Jeg blir gjerne med på å organisere evt hvis dette blir noe av.

I frykt for å bli slaktet- poster jeg denne tråden og håper på positive tilbakemeldinger.

Ikke tullete i det heletatt, kjære deg❤️ hadde vært veldig koselig med et treff. For min del må det planlegges en del, mest pga storesøster, men også fordi det er en lang reise uansett by;)

Sent from my iPhone using BV Forum

utrolig koselig tanke, er så enig med deg!!! Er ikke av den mest aktive her inne men prøver å være inne hver dag å følge med alle...er jo en herlig gjeng her!!:-)

Kjempefin tanke. Det hadde vært veldig hyggelig om man kunne fått til det. Jeg er absolutt åpen for et treff :)

Hørtes koselig ut, blir gjerne bli med om det lar seg gjøres :)
Men tror jeg må drøye det litt til hun blir litt større med at det blir sannsynligvis en litt lang/tung reise alene med ei lita ;)

Så hyggelig at det er flere som har lyst:)
Nå ble jeg glad .

Kom gjerne med forslag til tid og sted:)

Så spennende forslag, Anna! Oslo er nærmest for min del, kunne vært moro å møte flere av dere :)

Ja, absolutt med på treff!! Hadde vært kjempe gøy om mange kunne bli med! Oslo er nærmest for meg også! Kanskje etter felles ferien?:-p

Hva med september en gang? August er vel den store dåps/navnedag-boomen? :)

Absolutt en fin tanke, og ikke umulig! Vi hadde stortreff på den forje termingruppa i 2010. Fikk ikke vært med den gangen, så kunne absolutt tenke meg å delta hvis det hadde blitt noe. Oslo eller Trondheim er bra plasser å ta det på siden det er lett å komme dit med blandt annet fly som jeg hadde måtte tatt uansett :) På høsten en gang?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg var med på treff i forrige termingruppe. Reiste til Trondheim. Kjempekjekt! De hadde ett treff i Oslo før den tid og, men det fikk jeg ikke vært med på. Jeg er helt med på treff med dere! :D På høsten er bra!

Jeg blir så glad når jeg ser så mange positive mennesker som er gira på å få til dette:)

Hva med Oslo i slutten av september en gang?
Kunne det ha passet ? Da er kanskje de fleste ferdig med dåp osv.

Skal vi kjøre treff med kun oss mammaene og babyene , eller ønsker folk å ha med sin bedre halvdel?

Ønsker for hotel og opplegg ?

Ja det har vært morro å ikke minst koselig :) Gjerne i Trondheim :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg blir så glad når jeg ser så mange positive mennesker som er gira på å få til dette:)

Skal vi kjøre treff med kun oss mammaene og babyene , eller ønsker folk å ha med sin bedre halvdel?

Jeg tar med meg BF og plasserer han hos en kompis eller i baren- jeg dør etter litt jenteskravling alene :)

Tid og sted høres bra ut :)

Dette hadde vært utrolig morsomt :D Oslo hadde vært det beste for min del hvertfall :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Høres bra ut!:-) For min del, uten menn kanskje?:-p Da kan han passe storesøster...

Da ser det ut som at Oslo passer best for de aller fleste .

Det er mange som har et stykke å reise, så jeg synes det skal være valgfritt om man vil ha med sin bedre halvdel.
Det kan jo være litt praktisk hvis vi bestiller bord ute et sted til middag , at mennene kan "passe" de små:)
Tror ikke vi et velkomne på en restaurant med 20 barnevogner:eek:Haha

Kom med forslag til datoer , så ser vi hva vi kan få til for å få med flest mulig:)

Oslo høres best ut her for da kan jeg nok bo hos en av besteforeldrene hennes ;) men det er mulig vi drar på en liten ferietur i september, så krysser fingrene for at det ikke krasjer da :)

Back
Topp