Treff?

Kimura

Betatt av forumet
Mailykke <3
Kunne vært hyggelig å treffes en gang! Kanskje rett etter jul eller noe sånt.
Vet jo ikke hvor dere bor, men jeg bor en time utenfor Oslo, så det kunne gått an å ta et treff i Oslo kanskje? Hvis vi er mange som bør på østlandet? :) hva tenker dere?

Kunne vært hyggelig det. Jeg bor i Østfold :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vestfold her også. Koselig med treff og Oslo er helt kurant :)

Hvordan har du fått in bilde på signaturen?
hvor i vestfold? :)

Helt øverst i denne gruppa er det en tråd som heter "Våre Bilder", og under den finner du signaturbildet. Klipp og lim inn i signaturen :)

Jeg bor i Stokke, hvor holder du til?

Hmmm.. Prøvde å lagre det på pcen også lime det inn.. Det gikk ikke :-P
Prøver igjen :)
Horten :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Treff er jeg absolutt med på! Koselig å møte alle og få ett ansikt på Nickene! Bor i Oslo så jeg synes jo det er toppers!

Bor i Buskerud

Synes Horten kunne vært en fint sted å møttes også jeg :) er koselig der i gatene rundt jul :)

Vi kan lage en avstemming. Vet ikke helt hvor Horten er og hvor langt det er. Men oslo er liksom litt i mellom alt, så det var derfor jeg tenkte Oslo :)

Vi kan lage en avstemming. Vet ikke helt hvor Horten er og hvor langt det er. Men oslo er liksom litt i mellom alt, så det var derfor jeg tenkte Oslo :)

Går an å ta flere treff :)

Horten er i Vestfold, ikke så langt fra Drammen, og rett over med fergen fra Moss :)

Bor i oslo så er med på treff;)

Koselig med treff :) Jeg må lure med meg sambo jeg da, som er den som faktisk begynner å få babymage av oss to ;) Vi er fra Buskerud, så både Horten og Oslo kunne vært fint;)

Jeg er for Horten også altså :-) veldig koselig by ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp