Treff

Twilight

Forumet er livet
Noen som bor i område som vil treffes????

Kan jo treffes selv om det kanskje er 1t å kjøre og sånt, koselig det å få møte nye ansikter...
jeg møtte stancie og supersussi og det var kjempe koselig, vil møte dere igjen og andre som er interressert...

hva sier dere??????

[:D] vet ikke hvor langt det er fra stvanger til drammen[:D][:D]men det hadde vært supert å treffes...[;)][;)]

bare koselig det...

ORIGINAL: SiBeL

[:D] vet ikke hvor langt det er fra stvanger til drammen[:D][:D]men det hadde vært supert å treffes...[;)][;)]

bare koselig det...

stavanger til drammen tar vel veldig lang tid... det er akkurat som å dra til oslo tenker jeg

ORIGINAL: lettliva

blir litt vel langt å kjøre for meg....

bruker vel 2 timer fra Hamar til Drammen....

Men bruker bare 1 time til Oslo ......(ok..da kjører jeg litt fort...)

det gjør ikke noe for meg å kjøre til oslo, tar 45min.. 30min hvis jeg kjører fort[;)][;)]

Jeg vil jeg vil, vi flytter fra Oslo nå, men det tar 1 time å kjøre (30 min hvis min kjære kjører). Så kan komme til Oslo hvis det blir treff her[:D].

[:)]Så koselig at det er fler som vil treffes da[;)][;)] vi får vente å se hvor mange vi blir og avtale ett sted i oslo da..

gleder meg til å møte dere jeg[:)]

Jeg vil jeg vil

[:D]

jo flere vi er sammen,er sammen ,er sammen....

(nynner en sang jeg IKKE kan )

ORIGINAL: BlåBobler

Jeg blir gjerne med hvis det blir treff i oslo [:D] 

koselig det vet du[;)][;)]

Jeg blir også gjerne med hvis det blir treff i Oslo.. Blåbobler og jeg kan jo kanskje kjøre sammen eller no..

Jeg blir også med hvis det blir i Oslo!![:D]

BLÆÆÆÆhhhhh,litt langt å dra her i fra til Oslo....tror ikke at jeg kan hvis det blir treff i Oslo.

Æ blir med hvis d bi i oslo når æ ska dit [:)]  har planlagt en tur dit i slutten av mai engang...

ORIGINAL: SiBeL

[:D]

jo flere vi er sammen,er sammen ,er sammen....

(nynner en sang jeg IKKE kan )

er det magen din???

det er jo så koselig at så mange kan bli med da[:D][:D] blir glad jeg nå

ORIGINAL: E.R.A.

Jeg vil jeg vil, vi flytter fra Oslo nå, men det tar 1 time å kjøre (30 min hvis min kjære kjører). Så kan komme til Oslo hvis det blir treff her[:D].

Jeg kjører forbi Dal vet du E.R.A....vi kan kjøre sammen !

Kuuullltt, ja takk med glede. Vi må finne en dato som passer alle.

kan vi ikke sette ut en dato så kan alle prøve å få det til den dagen... blir lettere sånn ellers kommer vi ingen vei....

Hmm, kan vi ta måned først? blir det april, mai,  juni?

Er ikke mai fin måned???

Back
Topp