Treff???

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Noen fra Oslo/akershus som kunne tenke seg et lite (stooor) treff etter O.UL?

Tenkte en tur på byen og kanskje shoppe litt (for vi har sikkert deeee magene da og trenger litt nye klær) og så kanskje spise på fridays på K. Johan???

Eller???[:)]

Skal sies at jeg foreslår så "sent" treff for jeg får ikke penger før slutten av sep begynnelsen av okt[:-] (JÆ****la Nav som er så treige)[:-]

Jeg kan godt tenke meg et treff, men bor ikke i nærheten av deg [8D]

I'm in! [:D]
Oktober er fint, full fart i sept [:)]

ja d kunne vært morro, kan jo ta bussen inn (liker ikke å kjøre i oslo[&:])
oktober hadde vært en grei mnd[;)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Kan ta en helg...[:D] Du får kjøre i gange et treff for jentene i Rogalandområdet[:D]

ORIGINAL: *MaaD*

ja d kunne vært morro, kan jo ta bussen inn (liker ikke å kjøre i oslo[&:])
oktober hadde vært en grei mnd[;)]

Hehehe da er vi to...Kommer vel mest sannsynelig til å ta toget inn selv...[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Kan ta en helg...[:D] Du får kjøre i gange et treff for jentene i Rogalandområdet[:D]

Hadde vært koselig om hele gjengen kunne treffes en plass..men det får vi evnt ta ved et senere tidspunkt, kanskje når vi er kommet ut i permisjon [:)]

ORIGINAL: *MaCa*

Hadde vært koselig om hele gjengen kunne treffes en plass..men det får vi evnt ta ved et senere tidspunkt, kanskje når vi er kommet ut i permisjon [:)]

Stor treff med hele gjengen hadde vært knall kult...Var det med gjengen fra 08...Så det er absolutt å anbefale...

Det blir jeg hvertfall med på...[:D]

Jeg blir også med, selv om jeg bor i fredrikstad, MEN Jeg ELSKER Fridays. mmmmmmm Im in, får også penger av nav, de er så dumme å trege atte. men er fornøyd når det endelig skjer noe [;)]

nei1 time med tog, det overlever jeg [:D] Blir morro [:D] [:D][:D]

Er gjerne med i oktober ja[:)] Er opptatt helga 15.-17., men om det blir et annet tidspunkt er jeg med.

ORIGINAL: baby2011?

Er gjerne med i oktober ja[:)] Er opptatt helga 15.-17., men om det blir et annet tidspunkt er jeg med.

Flott...[:D] Da er vi to...Gutten bursdag den 16[8D]

Det hadde sikkert vært hyggelig (og litt skummelt må jeg innrømme), men jeg kan vel kaste meg i det... [:)]

Ååå det må du bare gjøre...Er selv ganske sjenert (selvom det kanskje ikke virker som det) så synes det er litt spennende å møte nye [:D]

Jeg skulle også gjerne blitt med, MEN jeg bor i Ålesund... [&:] Men ett treff for hele gjengen en helg eller noe hadde vær KNALL!!!!![:D]

ORIGINAL: *oppsideisi*

Jeg skulle også gjerne blitt med, MEN jeg bor i Ålesund... [&:] Men ett treff for hele gjengen en helg eller noe hadde vær KNALL!!!!![:D]

Vi satser på et stor treff en gang eller flere....[:D]

Men du kan jo lufte en treff i området ditt da...[:)]

Det hadde hvert gøy[:D] Selv om eg er sjenert[8D] Synd eg bor så langt unna!!

Men er gjerne med på babytreff når vi er i permisjon, og babyene er født[:)] Da setter eg meg gjerne på fly til oslo/bergen eller hvor det skulle være[8D][:D]

Back
Topp