Treff Trondheim i morgen!

lillehjertenr2

Glad i forumet
Lager en ny tråd slik at alle ser![:)]

Vi møtes på jordbærpikene på melhustorget i morgen kl 12!?

Hvem er med!?

Jeg skal ikke være med altså, men hvor er melhustorget? [8|]

Ligger i melhus sentrum[;)] Sentrumen på melhus er ikke akkuart så stor så det er lett å se[;)] men kanskje litt langt å kjøre for deg ja Mirus[8D]

Skal prøve å få med meg Bessy og komme en tur[:D]

ORIGINAL: Beate79

Ja gjør det[:)] kommer du selv om du ikke får med bessy!?[:)]

ORIGINAL: pinkscarf

ORIGINAL: Beate79

Ja gjør det[:)] kommer du selv om du ikke får med bessy!?[:)]

Hun sa at hun ville bli med. Jeg kjører så da går det greit så lenge vi får plass til begge vognene og bilstolene[:D]

Så bra[:)] Vil bare være sikker på at det er noen som kommer iallefall..kjedelig å kjøre til Melhus og sitte alene på cafe, hehe[8D] Håper dere får plass til alt da[:D]

ORIGINAL: pinkscarf

Så bra[:)] Vil bare være sikker på at det er noen som kommer iallefall..kjedelig å kjøre til Melhus og sitte alene på cafe, hehe[8D] Håper dere får plass til alt da[:D]

Kjører stor stasjonsvogn så vi skal da alltids få plass til alt. Har reist på ferie med 3 barn og fullt utstyr før i den bila[:)]

Det ser ut til at jeg blir nødt til å melde avbud. Snuppa mi har grått så hun mistet stemmen i hele dag. Legene sa jo at hun kom til å ha mye vondt fremover, men jeg trodde ikke at hun skulle ha det så ille. Hun vil nok ha det bedre her hjemme, stakkars. Kos dere masse i morgen da jenter ;)

kommer hvis jeg tør [:D] hehe, neida satser på å rekke d! alltid moro med nye bekjentskap[:)]

ORIGINAL: Ephexita

Jeg er med vettu :)
Har sendt pm til HanneHm om hun vil sitte på, så får se om hun svarer[:D]
Godt at vi møtes et sted jeg vet hvor er iallefall[;)]

Jeg gikk faktisk tur fra Kvål sentrum til Melhustorget i dag *stolt*

Hvor gikk du ifra kvål sentrum? Er det noe gangsti eller lignende det første stykket? Så kjent er jeg som bor på kvål[&:]

Så flott at det er treff på melhus[:)]

Hmm, jeg må finne ut om det går noen busser.... 

Da sitter jeg hjemme og sturer, snille Ephexita var helt utrolig snill som kunne hente meg, men treige ammehjernen min trodde treffet var i morgen, og med en bilstol som er på Heimdal i hele dag klaffet det ikke for meg i dag.. Håper på flere treff!!!! [:)]

Og, jeg håper dere som er på treffet koser dere kjempe mye!! [:D]

Den sykkelveien var jeg ikke helt klar over,men da vet jeg at det er mulig å gå der å:)
Hadde desverre ikke mulighet til å komme i går,hadde legetime på heimdal i den tiden,men kanskje det blir flere??
Kjenner nesten ingen her så hadde vært koslig[:)]

Bor på kvål ja,det er da noen mennesker her[:D] Hvor på kvål skal dere flytte da?

Når blir neste da?? [:D] Har skaffet meg bussrutene.. [:D]

d var koselig å møtes =) håper på flere treff, m søte bebiser :)

Ja, det var kjempehyggelig [:)] Håper flere får anledning til å være med neste gang [:)]

Back
Topp