treff- trøndelag?

ORIGINAL: delphi

ORIGINAL: maryjoleen

tror jeg må droppe det for da må jeg ta med begge ungene.
men kos dere:)

så synd da, hadd vært koselig om du kom... får ta det igjen seinar da kanskje...

Det var synd... Men du kan jo ta med begge da, så kan vi dulle litt med storesøstra alle sammen ;)

har ikke lappen så ser for meg begge på bussen og han som hyler og hun som må på do osv ovs haha.
sjikkelig positiv vettu![8D][8D]

har ikke lappen så ser for meg begge på bussen og han som hyler og hun som må på do osv ovs haha.

Hehe... såpass ja!
Det var synd. Men du må bli med neste gang! ;)

Er storesøster i barnehagen til vanlig?

ORIGINAL: [Lisa]

Hehe... såpass ja!
Det var synd. Men du må bli med neste gang! ;)

Er storesøster i barnehagen til vanlig?

nei:)

satser på det ikke er mange andre der med barnevogner, men om det er det hvordan finner vi hverandre da? jeg er egentlig litt sjenert av meg hehe

ORIGINAL: delphi

satser på det ikke er mange andre der med barnevogner, men om det er det hvordan finner vi hverandre da? jeg er egentlig litt sjenert av meg hehe

godt spørsmål hehe.. Æ og Lisa kommer sammens. men korsen finn vi dokker andre da?

Æ har fått mæ knall lilla stellebag i dag[:D][:D][:D] Så e nok ikke vanskelig å finn mæ da :P

ORIGINAL: Puz82

Æ har fått mæ knall lilla stellebag i dag[:D][:D][:D] Så e nok ikke vanskelig å finn mæ da :P

hehe nei vises kanskje da ja

Æ har grå emmaljungavogn me grå stellebag og rød jakke, sånn type allværsjakke opplegg

Da skal vi altså speide etter emmaljungaer[:D][:D]
Også var det kl 12

ORIGINAL: Phanie

æ vil også gjerne bli med :) Dato, sted og kl.slett? :D

i morra kl 12 på café to tårn ved nidarosdomen[:)]

Da skal vi altså speide etter emmaljungaer[:D][:D]
Også var det kl 12

kl 12 i morra... da får vi håp vi finn hverandre[:)]

ORIGINAL: Phanie

æ har en knæsh rød jakke, så vet dere kæm æ e :)

ja får se etter det da[:)]

Æ e sikkert generelt lilla all over ;)
Viss det itj bli råkaldt da! ;)

Back
Topp