Treff tidlig i juli?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som er hjemme å vil bli med?

Det hadde vært koselig med et nytt treff ja! Blir gjerne med hvis datoen passer:-)

Jeg er hjemme og er med på treff:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Whop whop! Hverdag eller søndag?

Søndag er fint:) Blir mye jobbing i juli siden alle andre har ferie, så tror ikke jeg orker noe etter jobb annet enn den obligatoriske treningen. :):)

6 juli? skal høre med søsteren min om hun kan passe iom at mannen jobber. Ellers må jeg ha henne med men hun gjorde jo ikke så mye ut av seg sist bare hun st iPad og ballonger Hehe

6 juli? skal høre med søsteren min om hun kan passe iom at mannen jobber. Ellers må jeg ha henne med men hun gjorde jo ikke så mye ut av seg sist bare hun st iPad og ballonger Hehe
Hmm... da kan ikke jeg. Er i valdres den helgen:( Kanskje like greit å ta det etter jobb en dag. Men den første uka i mnd jobber jeg lange dager pga rapportering, så da kan jeg ikke.

Hmm... da kan ikke jeg. Er i valdres den helgen:( Kanskje like greit å ta det etter jobb en dag. Men den første uka i mnd jobber jeg lange dager pga rapportering, så da kan jeg ikke.

29 juni?

Da kan jeg:) Bare en PT time, men den kan jeg ta først.

Har såå lyst til å være med denne gangen! Tror jeg kan begge dagene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kan ikke de nevnte datoene, men det er jo vanskelig å få det til å klaffe for alle hver gang. Blir med på neste treff:-)

Jeg kan være med 29 juni :)

Hva med lørdag 12.??

Jeg kan alle ukedager fram til 3. juli. :) Og etter 4. august ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva med lørdag 12.??

Er mulig jeg er bortreist men ser mest ut til at vi blir hjemme. Om det er en dato flest kan så syns jeg vi skal gå for det

Jeg kan ikke 6 og 12 juli, men ser ut til at jeg kan 29 juni allikevel. Det er ikke den letteste tiden å få det til å klaffe, så jeg blir gjerne med til høsten igjen om dere møtes de datoene jeg ikke kan:)

Back
Topp