Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært superkoselig om du vil være medEr det lov å slenge seg på selv om man ikke har vært i denne situasjon så lenge? Etter min tur ned i kjelleren i dag hørtes et møte med andre damer som kanskje har erfaring og visdom å dele såå godt ut![]()
SupertJeg skal prøve å komme
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde vært superkoselig om du vil være med
Så koseligTakk, da skal jeg se om jeg får til det![]()
Selvfølgelig er det det!! Det er åpent for alle!!Er det lov å slenge seg på selv om man ikke har vært i denne situasjon så lenge? Etter min tur ned i kjelleren i dag hørtes et møte med andre damer som kanskje har erfaring og visdom å dele såå godt ut![]()
Selvfølgelig er det det!! Det er åpent for alle!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi har alle vært nye i gamet, og når man får nedturer så er det like vondt ny eller gammelÅå så velkommne og imøtekommende dere er til helt nye her inne, blir nesten rørt herkoslig gjeng å bli møtt av når man har en dårlig dag
![]()
Hvis du tar toget til oslo s og t banen opp til majorstua, så kan jeg møte deg på stasjonen? Toget og t banen på oslo s er rett ved hverandre. Hvis du lurer så spør du bare i infoboksen på stasjonenJeg må ta toget inn til Oslo s, og er lite kjent i Oslo så om noen har lyst til å gi meg veiforklaring for å komme meg til møtestedet blir jeg veldig glad
![]()
Hvis du tar toget til oslo s og t banen opp til majorstua, så kan jeg møte deg på stasjonen? Toget og t banen på oslo s er rett ved hverandre. Hvis du lurer så spør du bare i infoboksen på stasjonenNår sånn ca er du på oslo s? Jeg sender deg pm med nummeret mitt hvis du trenger hjelp til å finne frem
Jeg drar kl. 16 fra jobb, men jobber i byen så kan være der ganske rasktTusen takk
Har tatt t-bane fra Oslo s en gang før tror jeg så tror jeg skal klare å finne det...hehe... Så spør jeg bare i infoboksen hvilken t-bane jeg skal ta da
Kan ta toget herfra så jeg er på Oslo s 16.16 eller 16.46 så kan egentlig ta det som passer best for deg å møte meg da, vet ikke hvor lang tid det da tar fra Oslo s til Majorstua jeg?
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg drar kl. 16 fra jobb, men jobber i byen så kan være der ganske rasktFra oslo s til Majorstua tar det ca 5 min
De fleste banene stopper på majorstua, du må bare passe på å ta den riktig vei så du ikke kjører motsatt vei
Høres ut som en plan. Bare send meg en sms når du er på stasjonenOkida kan jeg jo ta så jeg er der 16.16 da, da har jeg god tid i tilfelle jeg roter meg litt bort...hehe.... Tar sikkert litt tid for meg å finne frem til t-banen og finne riktig og kjøpe billett osv
hehe... Så klarer jeg vente litt på Majorstua også altså om du ikke rekker frem til jeg ankommer der
![]()