Treff på stjørdal?

Cathee

Gift med forumet
Skal vi prøve å få til et treff på stjørdal? På generell så jeg det var mange derfra, pluss mange fra trondheim som ville komme [:)]

Det blir koselig[:)]

ORIGINAL: Eli:D

Jeg er med!!![:D]

Vi er med [:)]

Når!? [:)]

Hmm, hva med mandag 18 februar? Passer det for alle? Noen som vet av en plass på stjørdal vi kan dra til? SOm har god plass til vogner..[8D]

Passer for oss! [:)]

Jeg vil jeg vil jeg vil![:D]

Jeg har jo ikke barn enda da.. Men får jeg være med likevell?[:-]

ORIGINAL: Mavi

ORIGINAL: Happy87

Jeg har jo ikke barn enda da.. Men får jeg være med likevell?[:-]

Selvfølgelig får alle være med. [:D]

Hurraaa[:D][:D]

Hva med det senteret da? Det må jo være noe resturang eller Cafè der??

Det er da en kafe eller no ved europris bygget eller no tror jeg.. Har ikke peiling hva den heter, å heller ikke bombesikker på akkurat hvor den er! Aldri vært der selv. Men har hørt at den er flott om man har med barn... God plass + det er lekerom der.

Det er da en kafe eller no ved europris bygget eller no tror jeg.. Har ikke peiling hva den heter, å heller ikke bombesikker på akkurat hvor den er! Aldri vært der selv. Men har hørt at den er flott om man har med barn... God plass + det er lekerom der.

Hmm..mener du kaffen Dryss? eller inn der matbutikken mega er?[:D]

Ja, dryss tror jeg det var den het ja!! Har du vært der?

Men må nå finne ut om vi skal bestemme oss for 18 Februar..
Eller om vi må ta det en annen dag!? [:)]

For det er jo ikke lenge til.. Neste mandag! [8D]

På Dryss er det TRANGT! Ikke plass til vogner i alle fall..Bruker også å være ganske fullt!
På Torgkvartalet har du jo Torgcafèen som ligger på toppen..Den er jo stoor! Plass til mange der;)

ORIGINAL: baby¤08

På Dryss er det TRANGT! Ikke plass til vogner i alle fall..Bruker også å være ganske fullt!
På Torgkvartalet har du jo Torgcafèen som ligger på toppen..Den er jo stoor! Plass til mange der;)

oi, ja torgcafeen ja! Den tenkte jeg ikke på![8D] Men den er vel ganske så stor ja![:D]

ORIGINAL: baby¤08

oi, ja torgcafeen ja! Den tenkte jeg ikke på![8D] Men den er vel ganske så stor ja![:D]

Den er ganske stor ja,men det pleier alltid å være fullt der.
 Så vi må vel reservere bord der da iallefall[:)]

Skal vi si den 18 februar på torgcafè`n Kl. 12 da?? [:)]

Jaa! [:)]

Jippi!! Gleder oss til å treffe dere igjen [:D] Kansje det er plass til at barna kan ligge tepper på gulvet der å leke å?

Jepp, Torgcafen kl 12!![:D]18.feb[:D]

Back
Topp